  • 1. Data: 2011-11-15 08:31:43
    Temat: Kotleciarze ciąg dalszy
    Od: JD <j...@g...com>

    http://fotofabryka.info.pl/blog/2011/11/14/przeprosi
    ny-w-sprawie-naruszenia-praw-autorskich-do-fotografi
    i/

    JD

  • 2. Data: 2011-11-15 08:57:30
    Temat: Re: Kotleciarze ciąg dalszy
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-15 09:31, JD pisze:
    > http://fotofabryka.info.pl/blog/2011/11/14/przeprosi
    ny-w-sprawie-naruszenia-praw-autorskich-do-fotografi
    i/

    Nadal twierdzę, że nawet przeprosiny nie należą się.

    Ale...
    http://fotofabryka.info.pl/fotografiaslubna/
    Po przeczytaniu mam ochotę na pawia...

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 3. Data: 2011-11-15 09:32:21
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    ny-w-sprawie-naruszenia-praw-autorskich-do-fotografi
    i/

    > Nadal twierdzę, że nawet przeprosiny nie należą się.

    No ale tak wygląda dostęp do sądownictwa w rprl - dowiedzieli się
    ile ich będzie kosztować WYGRANY proces... i dali se siana.

    BTW: Najwyraźniej niektórzy nie znają znaczenia słowa inspiracja:
    ciekawe ile byśmy mieli procesów, gdyby każda dziewczyna, która
    wymyśliła sobie "własny" zestaw ciuchów oraz dodatków, leciała do sądu,
    gdy tylko zobaczy podobnie ubraną sąsiadkę, czy koleżankę ze szkoły... :)

    Oj, coś czuję, że mimo kiczowatego efektu, piernaty na polu będą
    hitem najbliższego sezonu... ;)

    Mariusz [mr.]

  • 4. Data: 2011-11-15 09:42:12
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 15.11.2011 10:32, Mariusz [mr.] wrote:

> [...]
    > wymyśliła sobie "własny" zestaw ciuchów oraz dodatków, leciała do sądu,
    > gdy tylko zobaczy podobnie ubraną sąsiadkę, czy koleżankę ze szkoły... :)

    Nie, tutaj był przypadek inny: Sąsiadka sprzedaje taki zestaw ciuchów i
    jeszcze się reklamuje, że jest stylistką i pokazuje taki zestaw jako
    przykład swojej kreatywności.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2011-11-15 19:27:46
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > http://fotofabryka.info.pl/blog/2011/11/14/przeprosi
    ny-w-sprawie-naruszenia-praw-autorskich-do-fotografi
    i/

    "nieumyślnie stała się kopią zdjęcia" ?!?!??

    Jak można zrobić kopię nieumyślnie ? Można niezależnie wpaść na ten sam
    pomysł co ktoś kiedyś, ale wtedy nie ma powodu do przepraszania .

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 6. Data: 2011-11-15 19:45:48
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 15 Lis, 09:31, JD <j...@g...com> wrote:
    > http://fotofabryka.info.pl/blog/2011/11/14/przeprosi
    ny-w-sprawie-naru...

    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    Z tego co zrozumiałem, to można "się inspirować", ale chwalić się to
    już nie można.
    Jak by było ciepło, to jutro bym pstryknął takie fotki (no chyba że w
    płaszczach i kuzakach to nie będzie kradzież "pomyślunku").

    Pozdrawiam
    Les

  • 7. Data: 2011-11-15 20:32:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011, EMPI wrote:

    > Hej !

    ny-w-sprawie-naruszenia-praw-autorskich-do-fotografi
    i/

    > "nieumyślnie stała się kopią zdjęcia" ?!?!??

    Inspiracja takiego nazewnictwa pochodzi od pomysłów ministrów finansów.
    Część już odesłały w niebyt regulacje dyrektyw UE, część stopniowo
    jest łagodzona (w tym w "jedynie słuszny sposób", czyli nie przez
    poprawienie przepisów, lecz sądowe stwierdzenie że przepisy są
    bezprawne, np. rozporządzenie niezgodne z ustawą czy coś w tym
    stylu).
    Ale w archiwach .podatki jest trochę flejmów o "oryginalnej
    kopii" i tym czym różni się od "kopii oryginału", to że
    "oryginalny oryginał" nie jest w tym kontekście pleonazmem
    rozumie się samo przez się.

    No to i "nieumyślna kopia" oznaczająca coś innego niż kopię
    nie powinna dziwić ;)

    > Jak można zrobić kopię nieumyślnie ?

    KOPIĘ?

    Żaden problem.
    Niechcący wcisnąć spust aparatu przypadkowo skierowanego na oryginał.
    Przykładowo :)

    A to że wcale nie o kopię chodzi, to *zupełnie* inna sprawa ;)

    > pomysł co ktoś kiedyś, ale wtedy nie ma powodu do przepraszania .

    Pozostaje się zgodzić, dla jasności.

    pzdr, Gotfryd