  • 1. Data: 2011-11-15 08:13:42
    Temat: Dederko: Światło i cień, Sztuka fotografowania, Przedmiot rzeczywisty
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Jeśli ktoś myśli o prezentach świątecznych, to być może, jest to
    ostatnia okazja, do nabycia kultowych książek Witolda Dederko: Sztuka
    fotografowania, Przedmiot rzeczywisty i jego obraz oraz książki
    Światło i cień w fotografii, a także napisanej przez Włodzimierza
    Barchacza i Justynę Komar książki Moja cyfrówka i ja.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-11-15 13:49:27
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Czarek <4...@g...de> napisał(a):

    > Je=B6li kto=B6 my=B6li o prezentach =B6wi=B1tecznych, to by=E6 mo=BFe, jest=
    > ostatnia okazja, do nabycia kultowych ksi=B1=BFek Witolda Dederko: Sztuka
    > fotografowania, Przedmiot rzeczywisty i jego obraz oraz ksi=B1=BFki
    > =A6wiat=B3o i cie=F1 w fotografii, a tak=BFe napisanej przez W=B3odzimierza
    > Barchacza i Justyn=EA Komar ksi=B1=BFki Moja cyfr=F3wka i ja.
    >
    > Czarek

    To zużyty staroć. Kultowa jat tak sama jak piłkarz Ernest Wilimowski który
    grał w tych samych czasach dla Polski i III Rzeszy.
    Cały ten wstęp - oko-mózg-przedmiot-technika to 5 minut. Pierdoły pisane dla
    kasy. A takie rozdziały jak - "Sztuka a matematyka" albo "Estetyka jest jedna"
    czy "Sztuka elektronowa"
    Ksiązka jest przestarzała i nic nie nauczy. Chyba, że 10-latka.

  • 3. Data: 2011-11-16 04:25:57
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    > Ksiązka jest przestarzała i nic nie nauczy. Chyba, że 10-latka.

    To jest straszne ale jeśli ten gniot wpadnie w ręce dziesięciolatka,
    to obrzydzi mu fotografię na dobre.

    Komoruski Śmierdziel