  • 111. Data: 2010-08-11 08:38:21
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    B.P. \(pobo\) <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl> napisał(a):

    > I tu się Pan myli Panie Gwidonie :)
    > Jestem właśnie po wycieczce do Egiptu. Dla tych którzy jeszcze nie
    > doświadczyli realiów ruchu drogowego w tym kraju podam, że tubylcy NIE
    > UŻYWAJĄ ŚWIATEŁ RÓWNIEŻ W NOCY.

    I co z tego? Widziałeś jakiś wypadek z tego powodu? Radzą sobie i widocznie
    tak im dobrze.
    Poza tym polecam lekcje logiki. To, że światła zostały wynalezione do używania
    w nocy, to nie znaczy, że noc jest po to, żeby były włączone światła.
    Poproszę o następny zestaw pytań.

  • 112. Data: 2010-08-11 08:40:35
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał(a):

    > Nie tylko w Egipcie, w Maroku takĹźe. Jedziesz sobie spokojnie
    drogÄ&#65533;ekspresow
    > Ä&#65533;a
    > tam taxĂłwka wyĹ&#65533;dowana ludĹşmi - bez Ĺ&#65533;iateĹ&#65533;..... Allah go
    chyba prowadzi,
    > czy
    > jak ?? ;)

    Jedzie sobie spokojnie Marokańczyk polską drogą w dzień (co tam Marokańczyk,
    choćby Niemiec), a tu nagle samochód podświetlony jak choinka. I do końca
    trasy już w nerwach, że może spotkać znowu podobnego idiotę.

  • 113. Data: 2010-08-11 08:42:02
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > No patrz idioto, hamujaca lokomotywa wytwarza energie i oddaje ja do
    > trakcji. To ci dopiero co?

    A skąd ta energie się w niej wzięła, przymule?
    ROTFL

  • 114. Data: 2010-08-11 08:43:31
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    crawshank <c...@o...pl> napisał(a):

    > to nadal mniej niz koszt jazdy na Platformie ...

    Nie do końca, bo to platforma wymyśliła ten zbrodniczy i idiotyczny nakaz.

  • 115. Data: 2010-08-11 09:07:51
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    DoQ pisze:

    > No patrz idioto, hamujaca lokomotywa wytwarza energie i oddaje ja do
    > trakcji. To ci dopiero co?

    A moze zamiast elektrowni należałoby budować tory dla hamujących lokomotyw?

    Pozdrawiam
    michał

  • 116. Data: 2010-08-11 10:14:06
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gwidon wrote:

    > Wypadki są i będą. Przez włączone światła zamiast patrzeć uważnie, myśli, że
    > "samo się zobaczy". Skutków chyba nie muszę wyjaśniać, a może jednak?

    Oh, i dlatego jest mniej czołówek niż było.

    > A co w tym śmiesznego?

    Twoja niezdolność zrozumienia co się do ciebie pisze.

    Nie umiesz czytać tekstu bardziej formalnego niż na
    > grupie pl.misc.sanochody? To do szkoły!

    ROTFL!

    [powtarzanie się w kółko ciach]

    Jednak analfabetyzm. Co oświetlą w dzień?

    \SK

  • 117. Data: 2010-08-11 10:16:08
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gwidon wrote:

    > Dlaczego bezpodstawnie?

    Ręce opadają.

    Dlatego bezpodstawnie, Neeelix, że np. wielu nie o ogląda.

    \SK

  • 118. Data: 2010-08-11 10:18:55
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gwidon wrote:

    > Tak, jeżeli nie byłeś pewien czy coś jedzie z przeciwka, miałeś odczekać, aż
    > warunki się poprawią. W tym kraju nie ma jeszcze nakazy wyprzedzania.

    Tak, oczywiście, nie był pewien, ale wyprzedzał. Ma tendencje sanobójcze...

    Tak ciężko jest pojąć, że po prostu się pomylił (był pewien, tylko ta
    jego pewność okazała się błędna). Zadziało "dodatkowe zabezpieczenie" w
    postaci świateł.

    \SK

  • 119. Data: 2010-08-11 10:20:14
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gwidon wrote:

    > Biedny to ty jesteś, za biedny, żeby myśleć samodzielnie.

    To kolego sam myśl samodzielnie i sam sobie policz. Zweryfikuj czy ten
    programik wypisuje z sensem czy bez sensu.

    \SK

  • 120. Data: 2010-08-11 10:23:35
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > Marokańczyk, choćby Niemiec), a tu nagle samochód podświetlony jak
    > choinka. I do końca trasy już w nerwach, że może spotkać znowu podobnego

    Ooo, naprawde? A jechales kiedys niemiecka autostrada? Bo tam w dzien bardzo
    duzo samochodow na swiatlach jezdzi. A przeciez na autostradzie mala szansa
    na czolowke....

    --
    Axel