  • 71. Data: 2020-04-20 11:10:06
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów Japonia nie wyrabia
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-04-2020 o 11:05, Janusz pisze:
> [...]
    ze-obawiaja-sie-zalamania-systemu-opieki-zdrowotnej-
    6501192379876993a

    > Nie ani to, ani to, to po prostu pokazuje że nie da się tego wirusa
    > przechorować

    Przeczekać w izolacji również nie, bo po niedługim czasie nie będzie
    komu zapłacić żadnej służbie zdrowia (bo nie będzie z czego), a i wirusa
    w ten sposób się nie wytępi.
    Więc on zaatakuje, również gdy już żadnej służby zdrowia nie będzie, a
    ludzie i tak z domu w końcu wyjdą.

  • 72. Data: 2020-04-20 11:12:32
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-04-2020 o 10:49, T. pisze:
    > 1. Jeśli ktoś jest zarażony to przeciwciała wytworzą się dopiero ok. 3.
    > dnia po zarażeniu.
    > 2. Jeśli ktoś przechodzi zakażenie bez objawów, to po co mu test?
    > 3. Jeśli ktoś ma objawy, to po co mu test?

    Wypad z tej grupy z tą pisowską propagandą !!!!
    Oczywiście dotyczy całej Twojej twórczość ostatnio, nie tylko tego postu.

    P.S.
    Już Cię przestało boleć z tyłu, po tym jak Cię Twój PIS wydymał na
    kosztach biletu powrotnego?
    Krótko trwało, ale widać pisowskie oszołomy są w stanie wytrzymać każde
    wykorzystanie.....

  • 73. Data: 2020-04-20 11:27:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2020 11:05:08 +0200, Janusz napisał(a):

    > Nie ani to, ani to, to po prostu pokazuje że nie da się tego wirusa
    > przechorować

    Dlatego jest potrzebny żelazny reżim sanitarny i dyscyplina. W końcu
    zacznie się wytwarzać odporność populacyjna. W końcu ludzie większość czasu
    spędzają w miejscowości, w której mieszkają i pracują, więc trzeba to
    rozpatrywać w skali lokalnej.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 74. Data: 2020-04-20 13:44:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 11:12, Cavallino pisze:

> [...]
    > kosztach biletu powrotnego?
    > Krótko trwało, ale widać pisowskie oszołomy są w stanie wytrzymać każde

    No argumenty nie do odparcia w dyskusji :-)
    T.

  • 75. Data: 2020-04-20 14:32:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Apr 2020 10:49:19 +0200, w <5e9d620f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Sprawa jest dość trudna - w zasadzie jedyny sens robienia testów to
    > odizolowanie osoby zarażonej, aby dalej nie zarażała, bo świadomość
    > zarażenia wynika z objawów, a leczenie jest wyłącznie objawowe.

    Brawo. Doszedłeś sam do czego służą testy.

  • 76. Data: 2020-04-20 15:08:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello T.,

    Monday, April 20, 2020, 10:49:19 AM, you wrote:

    [...]

    > 1. Jeśli ktoś jest zarażony to przeciwciała wytworzą się dopiero ok. 3.
    > dnia po zarażeniu.

    Testuje się w poszukiwaniu RNA wirusa a nie przeciwciał. Test
    przeciwciał jest przydatny do czegoś całkiem innego.

    > 2. Jeśli ktoś przechodzi zakażenie bez objawów, to po co mu test?

    Brak objawów nie implikuje braku dalszego zarażania - może być
    nosicielem i dalej zarażać nawet nie kichając.

    > 3. Jeśli ktoś ma objawy, to po co mu test?

    Objawy nie są jednoznaczne - test pozwala odróżnić koronawirusa od
    grypy i innych grypopodobnych infekcji.

> [...]
    > Sprawa jest dość trudna - w zasadzie jedyny sens robienia testów to
    > odizolowanie osoby zarażonej, aby dalej nie zarażała, bo świadomość

    Nie muszą być objawy.

    > a leczenie jest wyłącznie objawowe.

    Nie tylko. Stosuje się leki przeciwmalaryczne i przeciwwirusowe.

    [...]

    Testu RNA służą wyłapaniu osób zarażających w celu ich izolacji od
    społeczeństwa i leczenia w razie potrzeby. Testowany powinien być
    każdy, kto MÓGŁ się zarazić. Poprzestanie na dwutygodniowej
    kwarantannie to było grube nieporozumienie.

    Testy immunologiczne w połączeniu z testami RNA pozwalają ustalić
    osoby, które przeszły chorobę i posiadają cenne przeciwciała. W ten
    sposób wyłania się kandydatów na dawców osocza, które posłuzy leczeniu
    chorych.
    Można również rozważać zatrudnianie osób odpornych do pracy z osobami
    chorymi, bez ryzyka zachorowania.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2020-04-20 16:53:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-04-2020 o 13:44, T. pisze:
    >>> 3. dnia po zarażeniu.
    >>> 2. Jeśli ktoś przechodzi zakażenie bez objawów, to po co mu test?

    > No argumenty nie do odparcia w dyskusji :-)

    Z pisem się nie dyskutuje, to nie ma sensu.

  • 78. Data: 2020-04-20 17:36:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz rację że z pisem się nie dyskutuje i masz robić co każą bo inaczej od 500 wzwyż.

  • 79. Data: 2020-04-20 18:12:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.04.2020 o 10:27, Maciek pisze:

> [...]
    > zacznie się wytwarzać odporność populacyjna. W końcu ludzie większość czasu
    > spędzają w miejscowości, w której mieszkają i pracują, więc trzeba to

    Mi tam bardziej podoba się ta wersja:

    https://www.youtube.com/watch?v=S5LVXSNKPPI

    jak się komuś nie chce słuchać całości, to zamiennik obecnego aresztu
    domowego opisany jest od około 9 minuty

    Lukasz

  • 80. Data: 2020-04-21 21:58:42
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Statystyki mówią że korona w Niemczech to tak na granicy błędu statystycznego. W 2018
    zmarło 950 tys osób w tym 70 tys na choroby układu oddechowego i teraz uwaga 350 tys
    choroby serca i 230 tys nowotwory ale to koronie z nędznymi 4 tys poświęca się tyle
    uwagi i rozwala gospodarkę. 2 lata temu przy mega grypie (której nikt nie zauważył
    mimo że zgarnęła 1600 osób i około 25 tys na powikłania) też nic nie zrobiono. I
    teraz najlepsze 2017 to 930 tys zmarłych (22 tys więcej niż w poprzednim roku) ale
    gdzieś zniknęło się te 25 tys z powikłań ;-)

    Pewien lekarz powiedział że większość z tych co zmarli i tak by końca roku nie
    doczekała i coś w tym jest.