  • 31. Data: 2012-03-14 21:40:10
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Otworzył drzwi jak stał, potem autobus ruszył i o nie zawadził tyłem.
    > Takie są fakty.

    Fakty są takie, że tych drzwi nie powinien tak szeroko otwierać i ich tak pozostawić.
    Nie zachował
    szczególnej ostrożności i powinien ponieść konsekwencje swojej bezmyślności, a nie
    kierowca autobusu.

    Spójrz jak mądrze zachowała sie kobieta. Spojrzenie czy może wysiąść. Wąskie otwarcie
    i zaraz
    zamkniecie. Nie stworzyła zagrożenia. A ta święta krowa jak wrota szeroko od stodoły
    i tak je
    zostawia. Jedne drzwi, potem drugie które prawie przytulił do autobusu.

    Ja bym na miejscu kier. autobusu nie przyjął mandatu a sprawę skierował na drogę
    sądową zwłaszcza że
    jest film dokumentujący zdarzenie.
    --
    Krzysiek

  • 32. Data: 2012-03-14 21:43:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Fakty są takie, że tych drzwi nie powinien tak szeroko otwierać i ich
    > tak pozostawić. Nie zachował szczególnej ostrożności i powinien ponieść
    > konsekwencje swojej bezmyślności, a nie kierowca autobusu.

    Zachował -- jak otwierał to autobus stał. POTEM ruszył i zawadził o
    drzwi. Autobus.

  • 33. Data: 2012-03-14 21:49:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    zaemka napisał(a):
    > Pytam tylko Hipotetycznie ;-)
    > Ile trzeba dać kierowcy autobusu aby wziął winę na siebie i przyjał
    > mandat ?
    > Czy 1000 PLN'ów wystarczy ?

    To zależy jaki ma staż i przebieg pracy. Myślę że mniej jak dwie, trzy pensje to mu
    sie nie opłaca.
    W robocie premia leci i może nie jedna, nagrody, przeniesienie na gorsze trasy...
    Nie znam tego środowiska, ale będąc kiedyś świadkiem niedużego w skutkach zdarzenia
    widziałem i
    słyszałem reakcje motorniczego komentującego jak to teraz będzie miał przej...e w
    pracy. Miodu nie
    maja.
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2012-03-14 21:49:59
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Pytam tylko Hipotetycznie ;-)
    >Ile trzeba dać kierowcy autobusu aby wziął winę na siebie i przyjał mandat
    >?
    >Czy 1000 PLN'ów wystarczy ?

    A to możliwe, dla Kornackiego wyjście na czysto poza tym 1Kpln ale mogło być
    nawet 2 kpln(stać go), kierowca ma po premii ale i tak jest do przodu, a
    autobusy i tak zniżek na OC nie maja :).
    Bardziej się martwię o przyszłość programu :). Został odwołany z powodu
    braku chętnych do użyczania pojazdów :)

    BUNIEK

  • 35. Data: 2012-03-14 22:03:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin Krzysztof 45

    > ...] POTEM ruszył i zawadził o drzwi. Autobus.

    O drzwi, które sekundę przed ruszeniem autobusu były jeszcze zamknięte i ich tam
    kilka centymetrów
    od autobusu powinno nie być.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2012-03-14 22:10:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > O drzwi, które sekundę przed ruszeniem autobusu były jeszcze zamknięte

    Od otwarcia do zawadzenia minęło kilka sekund. Nie wij się.

    > i ich tam kilka centymetrów od autobusu powinno nie być.

    Bo? Jaki odstęp od nieruchomego autobusu należy zachować wg. przepisów?

  • 37. Data: 2012-03-14 22:18:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Od otwarcia do zawadzenia minęło kilka sekund. Nie wij się.
    Od złapania za klamkę do ruszenia autobusu minęło dwie sekundy, a autobus ruszył w
    momencie ich
    maksymalnego otworzenia. W tedy kierowca patrzy do przodu. Masz problem z
    odtwarzaniem YT?
    Jak by święta krowa otworzyła drzwi na 1/2 szerokości też by wsiadł i było by
    bezpiecznie.
    > Bo? Jaki odstęp od nieruchomego autobusu należy zachować wg. przepisów?

    Odstęp bezpieczny.
    A autobus podjechał na przystanek by za chwile odjechać. Taka jego nieruchomość.
    --
    Krzysiek

  • 38. Data: 2012-03-14 23:10:50
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-14 22:10, to pisze:
    > Od otwarcia do zawadzenia minęło kilka sekund. Nie wij się.

    z kogo ty kretyna chcesz zrobic? osiemnasta sekunda filmiku, drzwi
    otwarte w momencie kiedy autobus rusza. tyle, ze kornacki jest
    pochloniety wsiadaniem zamiast ogarniecie tym co sie dzieje wokol niego.

    Art. 45.
    1. Zabrania się:
    - otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub wysiadania
    bez upewnienia się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu
    lub jego utrudnienia;-

    fakt - gdyby nie film to kierowca autobusu nie wykrecilby sie z tego.
    ale w tym wypadku? autokar nalezal do zagranicznego biura, wiec kierowca
    zapewnie rowniez nie byl polakiem, co pewnie przyczynilo sie do werdyktu
    policjantow.

  • 39. Data: 2012-03-14 23:46:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ile trzeba dać kierowcy autobusu aby wziął winę na siebie i przyjał
    > mandat ?

    Samo przyjecie mandatu nie jest wiazace dla ubezpieczyciela. W tym
    wypadku na miejscu ubezpieczyciela OC autobusu odmowilbym wyplaty
    odszkodowania.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 40. Data: 2012-03-15 06:44:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    mister napisał(a):
    > z kogo ty kretyna chcesz zrobic?
    > Art. 45.

    I wszystko tym temacie. Ale obawiam sie że do nie których nawet Art. nie dotrą.
> [...]
    > ale w tym wypadku? autokar nalezal do zagranicznego biura, wiec kierowca
    > zapewnie rowniez nie byl polakiem, co pewnie przyczynilo sie do werdyktu

    Werdykt przypomina mi moje zdarzenie z przed kilku lat, jak to tajniacy przed moim
    autem w ruchu
    chcieli zrobić efektowną nawrotkę i im nie wyszło, a ja przysunąłem im w dupę.

    Po wezwaniu drogówki twierdzili że chciałem ich wyprzedzać w dodatku na pasach, co
    praktycznie
    wiązało by sie z przejechaniem przez wysepkę dla pieszych. Najlepsze jest to że
    drogówka łyknęła ten
    kit i chcieli mi wcisnąć mandat. Sprawa w sądzie udowodniła kto rżnie głupa.

    Tu w tym przypadku jest identycznie.

    Jakie to polskie i po chrześcijańsku.
    --
    Krzysiek