  • 241. Data: 2016-11-08 16:17:22
    Temat: Re: Połączenie dróg.
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Dalok" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nvsie9$j3e$1@news.mixmin.net...

    > Wniosek : rozbiegówka należy do drogi dochodzacej
    > i nie należy do autostrady.

    Prezyzyjniej to : rozbiegówka jest częścią powierzchni
    skrzyżowania.

  • 242. Data: 2016-11-08 17:53:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Nov 2016 16:17:22 +0100, w <nvsqai$3jf$1@news.mixmin.net>, "Dalok"
    <l...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Dalok" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prezyzyjniej to : rozbiegówka jest częścią powierzchni
    > skrzyżowania.

    A jeszcze precyzyjniej to rozbiegówka należy do jezdni łącznika (jeżeli łącznia
    oczywiście jest).

  • 243. Data: 2016-11-08 22:31:43
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > A czemu nie na cała autostradę, albo na przykład najbliższe 100m?
    > Gdzie tkwi błąd?
    >
    > Shrek

    Bo A-7 ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem.
    Cała autostrada nie jest skrzyżowaniem.
    Pas rozbiegowy należy do powierzchni połączenia dróg,
    czyli jest to powierzchnia skrzyzowania.

  • 244. Data: 2016-11-08 22:40:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2016 o 22:31, Dalok pisze:

    O borze - znów ty?

    Shrek

  • 245. Data: 2016-11-09 09:53:03
    Temat: O borze. Re: Pierwszeństwo
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > O borze - znów ty?
    >
    > Shrek

    Borze ci przeszkadza ?
    Borze czuwa.

  • 246. Data: 2016-11-09 10:07:18
    Temat: Re: Połączenie dróg. Re: Pierwszeństwo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Nov 2016 11:37:27 +0100, Dalok

    > Wyjaśnij, dlaczego uważasz, że łączenie dróg następuje
    > na całej długości rozbiegówki ?

    Tak pasuje akurat do teorii.

    https://goo.gl/maps/NEFc2o1zgMA2
    Tutaj jak widać też P-1c się ciągnie na całej długości będąc jednocześnie
    pasem włączania i pasem do skrętu. Ciekawe gdzie tutaj się zaczyna a gdzie
    kończy rzekome skrzyżowanie.

    https://goo.gl/maps/RuJcEWdLNA72
    Kawałek dalej P-1c jest tak długa i jest jej nawet czasem dwie równolegle
    (ciekawe co wtedy, pojazd jest podwójnie wyłączony z ruchu, a może
    podwójnei musi pierwszeństwa ustąpić?), że się nawet w kadrze nie mieści.

    Nie ma co dyskutować, czasem trzeba zwyczajnie odpuścić -- i niech sobie
    człowiek taranuje tych z prawego, w końcu ze swojego będzie płacić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 247. Data: 2016-11-09 11:12:26
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

> [...]
    > pasem włączania i pasem do skrętu. Ciekawe gdzie tutaj się zaczyna a gdzie

    To nie jest skrzyzowanie. Na skrzyzowaniu drogi krzyzują się/
    łączą/rozwidlają w jednym poziomie.

    > Nie ma co dyskutować, czasem trzeba zwyczajnie odpuścić -- i niech sobie
    > człowiek taranuje tych z prawego, w końcu ze swojego będzie płacić.
    >
    > Myjk

    W późniejszych moich postach już wyjasniłem sam sobie,
    ze rozbiegówka jest powierzchnią skrzyżowania. Przyznaję,
    ze radekp zainspirował mnie pozytywnie.

    Taranowanie podpada pod jakiś paragraf,
    ale ci na prawym pasie rozbiegówki muszą cały czas
    pamiętać, ze nie mają pierwszeństwa, jeżeli przed rozbiegówką
    stał A-7.

  • 248. Data: 2016-11-09 11:18:22
    Temat: Korekta. Re: Połączenie dróg.
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > Taranowanie podpada pod jakiś paragraf,
    > ale ci na prawym pasie rozbiegówki muszą cały czas
    > pamiętać, ze nie mają pierwszeństwa, jeżeli przed rozbiegówką
    > stał A-7.

    Korekta :
    Nie "na prawym pasie rozbiegówki".
    ma być : ci na rozbiegówce muszą cały czas pamiętać,

  • 249. Data: 2016-11-09 11:34:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Nov 2016 10:07:18 +0100, w <gdl2ovurwf6s$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

> [...]
    > pasem włączania i pasem do skrętu. Ciekawe gdzie tutaj się zaczyna a gdzie

    Zawsze można przeczytać o pasach przeplatania.

> [...]
    > (ciekawe co wtedy, pojazd jest podwójnie wyłączony z ruchu, a może
    > podwójnei musi pierwszeństwa ustąpić?), że się nawet w kadrze nie mieści.

    Zawsze można sobie doczytać.

    > Nie ma co dyskutować, czasem trzeba zwyczajnie odpuścić -- i niech sobie
    > człowiek taranuje tych z prawego, w końcu ze swojego będzie płacić.

    Jak się czegoś nie wie, to się nie zgaduje. Zawsze można się dokształcić.

  • 250. Data: 2016-11-09 11:51:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Nov 2016 11:12:26 +0100, Dalok

    > To nie jest skrzyzowanie. Na skrzyzowaniu drogi krzyzują się/
    > łączą/rozwidlają w jednym poziomie.

    Ja tam widze jeden poziom, do tego jeszcze A-7 na wjeździe, czyli jest to
    skrzyżowanie.

    > W późniejszych moich postach już wyjasniłem sam sobie,
    > ze rozbiegówka jest powierzchnią skrzyżowania. Przyznaję,
    > ze radekp zainspirował mnie pozytywnie.

    W takim razie wyznacz mi w którym miejscu kończy się skrzyżowanie w
    przedstawionych przypadkach (szczególnie w tym drugim), a kiedy zaczyna się
    kolejne.

    > Taranowanie podpada pod jakiś paragraf,
    > ale ci na prawym pasie rozbiegówki muszą cały czas
    > pamiętać, ze nie mają pierwszeństwa,

    Oczywiście że mają pierwszeńśtwo do jazdy po swoim pasie. Nie mają
    pierwszeństwa przy wjeździe na sąsiadujący pas zajmowany przez pojazd
    jadący główną -- to jest oczywiste i wynika z Art. 22. (gdy oczywiście jest
    pas włączenia), a nie z Art.25.

    > jeżeli przed rozbiegówką stał A-7.

    Przed rozbiegówką musi stać A-7, bo jednak jest to skrzyżowanie wg prawa i
    kierowca musi być ponformowany że wyjeżdża z podrzędnej (gdy wczesniej
    jechał nadrzędną). Ale z pewnością skrzyżowanie nie ciągnie się tak daleko,
    jak ciągnie się pas "rozbiegowy" oznaczony P-1c...

    --
    Pozdor
    Myjk