    From: Janusz Nowak <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
    Date: Sun, 08 Jul 2012 01:52:42 +0200

    Witam,

    Planuję zakupić auto, w końcu moje finanse pozwalają na to. Jako, że od
    dwóch lat jeżdżę i30 (będąc zadowolonym) i w związku z pojawieniem się
    II generacji tego modelu pomyślałem, że swoje pieniądze zainwestuję
    właśnie w samochód tego koncernu. Niestety dla siebie, zobaczyłem także
    nową KIA Cee'd. :) Teoretycznie to bliźniacze auta (dlatego rozważam
    również tą drugą).

    Teraz pytanie, ktoś jest w stanie powiedzieć czym się różnią i
    ewentualnie doradzić który dla 30 letniego faceta będzie lepszy?
    Oczywiście są to nowe modele, dlatego nie spodziewam się znaleźć tu
    nikogo, kto by przejechał już tymi samochodami 20, czy może nawet tylko
    z 10 tys.km.

    Teraz coś zabawnego, w salonie Hyundaia usłyszałem, że KIA kupuje się
    pracownikom, Hyundaie sobie, a salonie KIA dokładnie odwrotne
    stwierdzenie. :)