  • 1. Data: 2011-08-11 00:20:54
    Temat: Koral i jego auto
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Czołem!

    Wracałem dzisiaj z wakacji w Bukowinie i ponownie wybrałem się trasą
    przez Nowy Sącz w nadziei, że uda mi się spotkać któreś z koralowych
    autek no i bingo :) - spotkałem to:
    http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html
    W trasie z Nowego Sącza w kierunku Tarnowa najpierw on wyprzedził mnie
    (brzmienie silnika/wydechu nie do opisania), a potem pozwolił się
    wyprzedzić mnie :) - za kierownicą młody Koral. Mimo tylu kucyków pod
    maską jechał naprawdę rozsądnie - ja też, jakby ktoś podejrzewał, że
    ułan się we mnie odezwał żeby go wyprzedzić :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 2. Data: 2011-08-11 00:32:56
    Temat: Re: Koral i jego auto
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 00:20:54 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > W trasie z Nowego Sącza w kierunku Tarnowa najpierw on wyprzedził mnie
    > (brzmienie silnika/wydechu nie do opisania), a potem pozwolił się

    Brzmienie nie do opisania to ma Corvette Stingray którą kiedyś spotkałem.
    Ten to już tylko inżynieria.. :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-08-11 01:03:28
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Mirek Ptak napisał:
> [...]
    > (brzmienie silnika/wydechu nie do opisania), a potem pozwolił się
    > wyprzedzić mnie :) - za kierownicą młody Koral.

    To nie było brzmienie silnika / wydechu. To napierdzielała do Ciebie ochrona
    z obrzynów. Że nie trafili pierwszą serią, młody oral przyhamował i wypuścił
    im Ciebie na widelec.
    Całe szczęście byli zbyt zestresowani myślą, co stary oral zrobi z ich
    klejnotami gdy się dowie, że dopuścili Cię na odległość spojrzenia i nie
    odstrzelili za wczasu. Dlatego nie dopadła celu również salwa druga.
    Dzięki temu możemy nadal cieszyć się Twoim towarzystwem :)

    NMSP ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 4. Data: 2011-08-11 01:30:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-11 01:03, *Koziołek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Dzięki temu możemy nadal cieszyć się Twoim towarzystwem :)

    Dziękuję ;)

  • 5. Data: 2011-08-11 09:26:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wracałem dzisiaj z wakacji w Bukowinie i ponownie wybrałem się trasą
    > przez Nowy Sącz w nadziei, że uda mi się spotkać któreś z koralowych

    Jeszcze ma ? Podobno producenci w tym miesiacu lodow nie kreca :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-08-11 09:40:27
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Aug 11, 9:26 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze ma ? Podobno producenci  w tym miesiacu lodow nie kreca :-)
    >
    > J.

    Chyba masz na myśli cały letni sezon ;P

    Pozdrawiam !

    PS:
    za to last minute nie ma :(

  • 7. Data: 2011-08-11 10:12:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2011 00:20, Mirek Ptak pisze:
    > W trasie z Nowego Sącza w kierunku Tarnowa najpierw on wyprzedził mnie
    > (brzmienie silnika/wydechu nie do opisania), a potem pozwolił się
    > wyprzedzić mnie :) - za kierownicą młody Koral. Mimo tylu kucyków pod

    Panewki poszły w miskę, to i skończyła się szarża ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-08-11 11:39:28
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Brzmienie nie do opisania to ma Corvette Stingray którą kiedyś spotkałem.
    > Ten to już tylko inżynieria.. :-)

    R8 tez ma całkiem ciekawe wczoraj scigałem się z nim :)

  • 9. Data: 2011-08-11 11:51:17
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a potem pozwolił się wyprzedzić mnie :) - za kierownicą
    > młody Koral. Mimo tylu kucyków pod maską jechał naprawdę rozsądnie

    Tak bywa jak za 50 zl tankuje - jedno wcisniecie i po paliwie ;)
    Podobne plebs sie obudzil i tego gowna juz nie kupuje a ponadto kiepska
    pogoda i lody sie nie sprzedaja...

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2011-08-11 11:52:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/08/2011 10:51, P_ablo wrote:
> [...]
    >
    > Tak bywa jak za 50 zl tankuje - jedno wcisniecie i po paliwie ;)
    > Podobne plebs sie obudzil i tego gowna juz nie kupuje a ponadto kiepska

    Haters gonna hate, śmieszny jesteś w swojej małostkowej, zakompleksionej
    zazdrości. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil