  • 11. Data: 2013-12-04 15:34:14
    Temat: Re: Konroler usb 3.0 transfery
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ST" napisał w wiadomości grup
    > Mierzone na tym samym kablu i portach USB pod win 8 64bit oba NTFS
    > WD 1TB ma ok roku i jest w 60% zapełniony, WD 2TB jest nowy i pusty czy to
    > jest powodem tak dużych różnic transferów?

    Ma znaczenie czy dysk jest pusty, ale nie powinien dawać nieco ponad 35 MiB/s
    (powinien mieć 2x więcej). Może dysk pada?

  • 12. Data: 2013-12-11 12:42:15
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 02 Dec 2013 17:40:05 +0100, ST napisał(a):
    >
    > Coś jest nie tak. Na tym samym NEC-u na pci-e transfery mam w okolicy
    > 100MB/s.

    Potwierdzam.
    Do płyty Gigabyte GA-EP45-UD3LR zamontowałem kontroler
    DigitalBox USB 3.0 PCI-E (PCIE-USB32) i wgrałem nowsze stery,
    niż te znajdujące się na płytce mini CD.
    W środku i na zewnątrz mam niebieskie dyski WD 3,5".
    Transfery w jedną i w drugą stronę to około 105-115MB/s.
    I byłyby wyższe, gdybym miał dyski SSD.

    Pozdrawiam.
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 13. Data: 2013-12-21 00:26:28
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Tak ma być czy coś robię tak?

    Kolego, plyta glowna może mieć znaczenie.
    Dlaczego ?
    Otóż ja mam Gigabyte *UD5H i wszystkie porty USB3.0 na niej (przez chip
    Intela czy Via VL810) marnie się sprawują.
    USB3.0 rozłącza dyski i huby. Pierniczy transfery (uszkadza dane przy
    zapisie?)
    Co więcej, napędy są często wykrywane jako USB2.0 zamiast 3.0 i to jest
    prawdopodobnie twoim problemem również.
    gdy wymuszę lub podłączę urządzenie 2.0 do portu 2.0 - zawsze chodzi bez
    problemu.

    To nie jest kwestia sterowników, bo na Linuxie (debian) również ten sam
    objaw. Nie jest też kwestia długiego kabla - 3m od kompa bo za ścianą stoi.

    Proponuję wymienić płytę, uaktualnić BIOS.

    -vissim

  • 14. Data: 2013-12-21 08:15:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-21 00:26, vissim pisze:
    > To nie jest kwestia sterowników, bo na Linuxie (debian) również ten sam
    > objaw. Nie jest też kwestia długiego kabla - 3m od kompa bo za ścianą stoi.
    >
    > Proponuję wymienić płytę, uaktualnić BIOS.

    O w mordę jaka ta nowa technologia fajna :-)

    Ja walczę z esata. Też miałem problemy (niestyk w zasilaniu stacji
    dokującej) Teraz na dwóch kompach i dwóch różnych stacjach dokujących
    esata wszystko śmiga na max bez zająknięcia. (ponad 100MB/s.)
    Plus jest taki że kontroler esata do blaszaka to zwykły śledź z
    kabelkiem. :-)
    Wiem... techologia się nie przyjęła :-)