  • 11. Data: 2015-07-25 00:32:22
    Temat: Re: Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jul 2015, masti wrote:

    > mierzyć mogą jak każdy obywatel. I nic dalej z tym nie mogą zrobić.

    To ja przepraszam za zduplikowanie powyższej myśli, czytałem sekwencyjnie
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2015-07-25 00:58:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > To ja przepraszam za zduplikowanie powyższej myśli, czytałem sekwencyjnie
    > :)
    nie ma za co :) uzupełniłeś moją wypowiedź.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-07-25 02:42:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawo do mierzenia prędkości masz i Ty to dlaczego SM miała by nie mieć. Policja
    uruchamia skrzynki pocztowe na które ludzie ślą filmiki z wykroczeniami. Jak byś w
    ramach hobby kupił sobie profesjonalny fotoradar i robił fotki przekraczającym i słal
    te fotki na Policję to winni byli by karani mandatami. Tak ze nie tylko jakieś organy
    mają prawo do różnych działań. O ile w przypadku osoby fizycznej trudno mowić o karze
    za nie ujawnienie wykroczenia to taka strasz ma to w zakresie obowiązków i nie
    ujawnienie przez strasznika jest karalne. Strasz teoretycznie jest zależna od
    lokalnej społeczności. Państwowe organy od wykroczeń drogowych nie są od ludzi
    zależne. Raz powołane są praktycznie wieczne. Strasz ma gówniane PR przez fotoradary,
    bo poza tym to potrzeba instytucja i w drobnych sprawach o wiele skuteczniejsza od
    Policji. Z drugiej strony ja by dostali zakaz focenia to się wezmą za źle
    zaparkowane samochody. To ja już wolę żeby focili.

  • 14. Data: 2015-07-27 14:02:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Fri, 24 Jul 2015 20:22:12 +0200, "J.F."
    >Gdzieś czytałem że 11%.

    Swego czasu bylo 6 mln, przy innych dochodach 30mln.

    >Ale mistrzostwo to Biały Bór, Bobolice i Człuchów.

    Ale nie ma sie co opierac na plotkach, gmina powinna opublikowac i
    uchwale budzetowa i sprawozdanie z wykonania budzetu.
    Tylko ze jak ostatnio probowalem, to juz nie moglem znalezc.

    Budzet Czluchowa na 2015
    http://bip.czluchow.pl/unzip/1781.dhtml

    zal 1, wplywy z mandatow - przewidziano 1.59 mln.
    przychodow ogolem 41.2 mln

    W 2014 zaplanowali sobie 1.795 mln, zrobili 1.859.

    No, sa to jakies wymierne pieniadze w malej gminie, ale znow nie takie
    wielkie ....

    J.