eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › Kondensator w romecie.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2010-09-10 13:18:27
    Temat: Re: Kondensator w romecie.
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-09-10 14:40, marko1a pisze:
    > Właśnie rozmawiałem z gościem ze sklepu. Kondzior czeka na mnie ale
    > uprzedził mnie że jest to chińskie gówno które potrafi paść po 20tu km a
    > o polskim oryginale można zapomnieć a i tak była to często loteria co do
    > trwałości.
    > Kupię go, co mi tam, ale myślę że porządny kondensator styroflexowy
    > 150nF/1000V porządnie zamontowany, z zarobionymi końcówkami z przewodu z
    > linki i zamontowany w objemce będzie trwalszy niż to "chińskie gówno"
    >
    > Marek
    szrot, duży fiat, poldek..powinien gdzieś być...


  • 12. Data: 2010-09-12 10:59:54
    Temat: Re: Kondensator w romecie.
    Od: s...@v...pl

    > Mój młody kupił sobie motorynkę i brakuje w niej kondensatora. Wiem że można
    > kupić nowy za grosze ale plus koszty przesyłki zrobi to niepotrzebnie kwotę
    > a młody nie ma za bardzo fundyszy.

    Sprzęt o bardzo wysokiej awaryjności.
    Niestety, wydatki będą co chwila...
    a to klin koła zamachowego, a to kulki na ośce w tylnym kole
    Rozpoławianie silnika w celu wymiany zębatki zmieniającej biegi też.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 13. Data: 2010-09-13 07:06:15
    Temat: Re: Kondensator w romecie.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:7d75.0000008e.4c8cb2aa@newsgate.onet.pl...
    > Sprzęt o bardzo wysokiej awaryjności.
    > Niestety, wydatki będą co chwila...
    > a to klin koła zamachowego, a to kulki na ośce w tylnym kole
    > Rozpoławianie silnika w celu wymiany zębatki zmieniającej biegi też.

    Eee tak źle nie jest. Silnik po szlifie i ze zregenerowanym wałem. Koła
    przód i tył przerobione na łożyska zamknięte 6201.
    A co do kondensatora to sprawdzałem ze styroflexem 150uF/1000V. Pod podstawą
    magneta jest sporo miejsca na jego zamocowanie w opasce metalowej i silnik
    odpalał bez problemów na zimno i gorąco. Po pułudniu miałem już ze sklepu
    oryginalny zamiennik polski, zamontowałem go i nic się nie zmieniło, maszyna
    odpala tak samo jak wcześniej.

    Marek

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: