  • 21. Data: 2017-07-27 11:03:23
    Temat: Re: Kondensator elektrolityczny 400V 12000uF jak sprawdzić?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 10:18:56 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > A jakie objawy? napięcie masz na tych kondesatorach, jakaś przetwornica
    > zasilająca działa? logika ma nap zasilające, wyzwalanie działa, może za
    > niskie napięcie na kondesatorach i blokuje wyzwolenie?

    Nie miałem czasu przy tym dłubać, ale generalnie elektronika wydaje
    się działać, ekran dotykowy się uruchamia, wentylatory działają,
    pompka wody takoż (toto ma chłodzenie wodne tego strzelacza
    w głowicy, tam jakaś lampka ksenonowa czy inne cuś siedzi).
    Muszę to odpalić bez obudowy i pomacać miernikiem.

    L.

  • 22. Data: 2017-07-27 14:25:38
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 27.07.2017 o 11:03, Lisciasty pisze:

> [...]
    > w głowicy, tam jakaś lampka ksenonowa czy inne cuś siedzi).
    > Muszę to odpalić bez obudowy i pomacać miernikiem.

    Sprawdź kondensator impulsowy przy cewce wyzwalającej błysk.

    P.P.

  • 23. Data: 2017-07-29 10:59:23
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2017-07-27 11:03, Lisciasty wrote:

> [...]
    > w głowicy, tam jakaś lampka ksenonowa czy inne cuś siedzi).
    > Muszę to odpalić bez obudowy i pomacać miernikiem.

    Hmm... depilujesz się tym sam? ;-)

  • 24. Data: 2017-07-29 14:51:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 10:59:36 UTC+2 użytkownik Pcimol napisał:
    > Hmm... depilujesz się tym sam? ;-)

    Coś pan... Teściowa ma "salon urody" (ja to roboczo nazywam rzeźnią),
    ja robię czasem za serwisanta no bo jak człowiek odróżnia wolta od
    ampera to zaraz mu znoszą różnego rodzaju szmelc :>

    L.