-
1. Data: 2017-07-25 21:24:38
Temat: [OT] program obsługi zleceń
Od: wowa <w...@g...pl>
Dzień dobry
Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko
jest w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas
urlopu jak trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem
nad którym potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie
zostanie wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy
ma swoją filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie
zastępstwa. I właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś
programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
Wojtek
-
2. Data: 2017-07-26 09:53:56
Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
Od: jacek pozniak <j...@f...pl>
wowa wrote:
> Dzień dobry
> Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
> godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko
> jest w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas
> urlopu jak trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem
> nad którym potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie
> zostanie wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy
> ma swoją filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie
> zastępstwa. I właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś
> programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
> ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
> Wojtek
Poszukaj na hasło 'ticket system open source'
jp
-
3. Data: 2017-07-26 16:07:55
Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
W dniu 2017-07-25 o 21:24, wowa pisze:
> Dzień dobry
> Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
> godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko jest
> w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas urlopu jak
> trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem nad którym
> potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie zostanie
> wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy ma swoją
> filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie zastępstwa. I
> właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś programu.
> Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
> ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
> Wojtek
To może zerknij na https://www.atlassian.com/software/jira To co prawda
jest dedykowane dla IT, ale da się mniej lub więcej dostosować do innych
potrzeb. Na w/w stronie chwalą się że można zrobić różne rodzaje tasków
(zleceń) i dla każdego z nich zrobić indywidualny workflow (czyli sposób
wykonania).
W branży IT to jest już jakiś tam standard, więc jakby czegoś brakowało
to można sobie poszukać dodatków albo kogoś, kto taki indywidualny bajer
dorobi.
--
Pozdrawiam
Piotrek
-
4. Data: 2017-07-26 20:36:13
Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
Od: wowa <w...@g...pl>
Dzięki ale to nie to. Musi być proste żeby się chciało wykonać
dodatkowe czynności. Ludzie są zajeci własną pracą a to jest dodatkowe,
konieczne ale dodatkowe. Znalazłem coś obiecującego, też ma za dużo
funkcji ale sporo możliwości konfiguracji http://serwis.ntsn.pl.
Wojtek
-
5. Data: 2017-07-27 13:59:01
Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
W dniu 25.07.2017 o 21:24, wowa pisze:
> Dzień dobry
> Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
> godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko jest
> w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas urlopu jak
> trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem nad którym
> potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie zostanie
> wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy ma swoją
> filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie zastępstwa. I
> właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś programu.
> Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
> ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
> Wojtek
Z doświadczenia powiem, że powinien to być system prosty do ogarnięcia
przez pracowników. Tak, zeby ułatwiał pracę, a nie utrudniał.
Ważne, żeby to nie było tak, że papierki wypełniamy po staremu i
dodatkowa robota z wpisywaniem. U mnie w robocie była próba wdrożenia
wielkiego systemu (chyba jeszcze walczą) i zupełna lipa.
Opisałem to trochę na pl.comp.bazy-danych
w wątku: "Ręce opadają zapowiada się nieudane wdrożenie"
Unikaj nadmiernego rozbijania kategorii prac, bo potem nie wiadomo
co dopasować, wystarczy kilka powiedzmy:budowlane, elektryczne,
hydrauliczne...
A nie podział elektrycznych na wymianę świetlówki, załączenie
bezpiecznika, wymianę żarówki...
Bo potem trafia się wymiana źródła LED i już kombinowanie.
I mało rzetelne potem to wszystko jest, system aby wpisywać.
-
6. Data: 2017-07-27 17:45:45
Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>
W dniu 25.07.2017 o 21:24, wowa pisze:
> Dzień dobry
> Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
> godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko jest
> w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas urlopu jak
> trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem nad którym
> potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie zostanie
> wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy ma swoją
> filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie zastępstwa. I
> właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś programu.
> Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
> ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
> Wojtek
Redmine http://www.redmine.org/
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
-
7. Data: 2017-07-30 12:42:48
Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
Od: wowa <w...@g...pl>
>
> Z doświadczenia powiem, że powinien to być system prosty do ogarnięcia
> przez pracowników. Tak, zeby ułatwiał pracę, a nie utrudniał.
> Ważne, żeby to nie było tak, że papierki wypełniamy po staremu i
> dodatkowa robota z wpisywaniem. U mnie w robocie była próba wdrożenia
> wielkiego systemu (chyba jeszcze walczą) i zupełna lipa.
> Opisałem to trochę na pl.comp.bazy-danych
> w wątku: "Ręce opadają zapowiada się nieudane wdrożenie"
>
> Unikaj nadmiernego rozbijania kategorii prac, bo potem nie wiadomo
> co dopasować, wystarczy kilka powiedzmy:budowlane, elektryczne,
> hydrauliczne...
>
> A nie podział elektrycznych na wymianę świetlówki, załączenie bezpiecznika,
> wymianę żarówki...
> Bo potem trafia się wymiana źródła LED i już kombinowanie.
> I mało rzetelne potem to wszystko jest, system aby wpisywać.
Dokładnie, ma być proste. I nie potrzebuję takiego podziału na
kategorie. W skrócie bym chciał: wpada meil, zostaje obrobiony
(potwierdzenia, materiał, uzgodnienia zewnętrzne, terminy) i wypada z
pozwoleniem na pracę.
Wojtek