-
1. Data: 2009-08-04 20:03:06
Temat: Kończąca się umowa iPlusa
Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
Pod koniec miesiąca kończy mi się umowa terminowa.
Wczoraj zadzwoniła do mnie miła pani z plusa z propozycją OBNIŻENIA
kosztów i zaproponowała mi iPlus Firmowy 49 z 20% rabatem przy umowie na
12 miesięcy bez modemu.
Co ciekawe obecnie mam również abonament iPlus Firmowy 49, ale z 50%
rabatem, który otrzymałem przy podpisywaniu poprzedniej umowy ;).
Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta
oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)
Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie zaproponują
mi 50% rabatu ;)
--
Pozdr.
Skorupa
http://aukcje.skorupski.eu
--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy
-
2. Data: 2009-08-04 20:35:02
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>
Skorupa pisze:
/.../
> Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta
> oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)
>
> Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie zaproponują
> mi 50% rabatu ;)
Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu
do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani
przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej
samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe
aktywacje. Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta
firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół
roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu).
ALex
-
3. Data: 2009-08-04 21:10:33
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:
>> Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta
>> oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)
Zapewne nie miała dostępu do pełnej oferty
>> Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie
>> zaproponują mi 50% rabatu ;)
Pewnie nie
> Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu
> do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani
> przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej
> samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe
> aktywacje.
A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.
Nowe aktywacje to jeden temat, a PWA i ANZ to drugi.
> Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta
> firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół
> roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu).
Przecież wystarczy przy nowej aktywacji zostawić niezaznaczoną opcję
"PROSZĘ O UTWORZENIE NOWEGO KONTA DLA TEJ USŁUGI " i z automatu doda do
starego konta.
Co do przeniesienia to też nie ma problemu bo można łączyć numery z
poszczególnych kont należących do jednego abonenta i w ten sposób jeden
klient ma jedno konto.
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027
-
4. Data: 2009-08-04 21:22:22
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"Flo" napisał:
>> Poza tym i tak tylko nowe aktywacje.
>
> A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.
Naciski, naciski... a przecieki? ;-)
Szkoda, że ten nacisk nie przenosi się na klienta końcowego. Chyba, że dla
waszej sieci "klient" zaczyna się od pięciu aktywacji po minimum 100 PLN
każda. Bo mniejszy traktowany jest jak wrzód na dupie zdrowej Biznesklasy, z
utęsknieniem czeka się aż sam odpadnie.
Więc ja odpadłem... ;->
JoteR
-
5. Data: 2009-08-04 21:34:54
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
JoteR pisze:
> Naciski, naciski... a przecieki? ;-)
> Szkoda, że ten nacisk nie przenosi się na klienta końcowego. Chyba, że
> dla waszej sieci "klient" zaczyna się od pięciu aktywacji po minimum 100
> PLN każda. Bo mniejszy traktowany jest jak wrzód na dupie zdrowej
> Biznesklasy, z utęsknieniem czeka się aż sam odpadnie.
Albo coś dobierze ;)
A tak na serio wszystko zależy od G300 i rachunku zysków/strat. Przecież
nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić mu temat
przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30. Na własne paliwo bym nie
zarobił w ten sposób.
Jeśli takich kart będzie miał kilka lub temat jest do załatiwenia u
kilku klientów przy jednym dojeździe to temat się zmienia.
> Więc ja odpadłem... ;->
Szkoda
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027
-
6. Data: 2009-08-04 21:44:32
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"Flo" napisał:
> Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić
> mu temat przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30.
Hę? Przecież to telefonicznie się załatwia. A po cyrograf i odbiór aparatu
zaprasza sie szaraczka do punktu. Ja np. do głównego salonu Plusa w
Warszawie mam jeden przystanek lub 10 minut piechotą. Tyle, że po drodze w
Złotych Tarasach mija się saloniki Ery, Play i Orange... ;-)
>> Więc ja odpadłem... ;->
>
> Szkoda
Mi też, bo to dobra sieć była.
JoteR
-
7. Data: 2009-08-04 21:49:49
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
JoteR pisze:
>> Przecież nie pojadę do klienta 50-70km w jedną stronę aby załatwić
>> mu temat przedłużenia jednej SIM w biznesklasie 30.
> Hę? Przecież to telefonicznie się załatwia. A po cyrograf i odbiór
> aparatu zaprasza sie szaraczka do punktu.
I widzisz. Tutaj jest różnica pomiędzy doradcą, a sprzedawcą.
Jak już jadę do klienta to mu usługi optymalizuję. Przez telefon nie da
się takich rzeczy załatwić bo klient olewa kontakt telefoniczny.
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027
-
8. Data: 2009-08-04 22:02:13
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>
Flo pisze:
/.../
> A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.
> Nowe aktywacje to jeden temat, a PWA i ANZ to drugi.
Taa... Po zakończeniu umowy przez kilka miesięcy nie miałem żadnej
propozycji. Tylko dzięcioły proponujące nowe aktywacje.
Co do przeniesienia numeru do głównego konta - nie jestem resellerem,
więc zaznaczanie czekboksów raczej nie dotyczy. A 2-ga część wypowiedzi
- tak wiem, że można, ale nie potrafili. Czy olali, czy z innej przyczyny ?
ALex
-
9. Data: 2009-08-05 12:56:08
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
wiadomości news:h5a4rf$alb$1@mx1.internetia.pl...
> Pod koniec miesiąca kończy mi się umowa terminowa.
> Wczoraj zadzwoniła do mnie miła pani z plusa z propozycją
> OBNIŻENIA kosztów i zaproponowała mi iPlus Firmowy 49 z 20%
> rabatem przy umowie na 12 miesięcy bez modemu.
> Co ciekawe obecnie mam również abonament iPlus Firmowy 49, ale z
> 50% rabatem, który otrzymałem przy podpisywaniu poprzedniej umowy
> ;).
> Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak
> ta oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)
Ale poprzednia promocyjna umowa Ci sie konczy, zostanie 100% ceny
:-)
> Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie
> zaproponują mi 50% rabatu ;)
Kto wie - na zwykle rozmowy to pewnie chetnie by zaproponowali
przedluzenie poprzedniej umowy na dotychczasowych warunkach. Bo
umowa na 60gr/min :-)
J.
-
10. Data: 2009-08-05 13:13:03
Temat: Re: Kończąca się umowa iPlusa
Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
J.F. pisze:
> Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
> wiadomości news:h5a4rf$alb$1@mx1.internetia.pl...
>> Pod koniec miesiąca kończy mi się umowa terminowa.
>> Wczoraj zadzwoniła do mnie miła pani z plusa z propozycją OBNIŻENIA
>> kosztów i zaproponowała mi iPlus Firmowy 49 z 20% rabatem przy umowie
>> na 12 miesięcy bez modemu.
>> Co ciekawe obecnie mam również abonament iPlus Firmowy 49, ale z 50%
>> rabatem, który otrzymałem przy podpisywaniu poprzedniej umowy ;).
>> Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta
>> oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)
>
> Ale poprzednia promocyjna umowa Ci sie konczy, zostanie 100% ceny :-)
>
>> Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie
>> zaproponują mi 50% rabatu ;)
>
> Kto wie - na zwykle rozmowy to pewnie chetnie by zaproponowali
> przedluzenie poprzedniej umowy na dotychczasowych warunkach. Bo umowa na
> 60gr/min :-)
>
> J.
>
Dziś miałem telefon z Plusa.
Pan zaproponował stawkę 30 zł brutto miesiąc, bez modemu, umowa na 12
miesięcy i podniesienie transferu z 1 na 1,5 GB ;). W takim układzie
czekam na kuriera z umową ;)
--
Pozdr.
Skorupa
http://aukcje.skorupski.eu
--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy