eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKończąca się umowa iPlusaRe: Kończąca się umowa iPlusa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kończąca się umowa iPlusa
    Date: Tue, 04 Aug 2009 23:10:33 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <h5a84a$n4o$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h5a4rf$alb$1@mx1.internetia.pl> <h5a61o$hge$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-111-104-187.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249420234 23704 86.111.104.187 (4 Aug 2009 21:10:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 21:10:34 +0000 (UTC)
    X-User: mr.mapka
    In-Reply-To: <h5a61o$hge$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977805
    [ ukryj nagłówki ]

    ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:

    >> Niestety miła pani nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jak ta
    >> oferta ma OBNIŻYĆ ki koszty korzystania z iPlusa ;)

    Zapewne nie miała dostępu do pełnej oferty

    >> Dziś poszła rezygnacja, ciekawe czy jak ją dostaną ponownie
    >> zaproponują mi 50% rabatu ;)

    Pewnie nie

    > Sprzedaż została przeniesiona do callcenter, mróweczki nie mają dostępu
    > do kluczowych informacji. Wszelkie pytania w stylu "czy mogłaby Pani
    > przypomnieć jaką mam taryfę, następny telefon chciałbym mieć w takiej
    > samej" powoduje zawieszenie się sprzedawcy. Poza tym i tak tylko nowe
    > aktywacje.

    A to ciekawe co piszesz bo nas właśnie naciskają na obsługę posprzedażną.
    Nowe aktywacje to jeden temat, a PWA i ANZ to drugi.

    > Acha, dołączenie tak wykupionego numeru do ogólnego konta
    > firmowego potrafi być wyzwaniem nie lada, nierozwiązywalnym przez pół
    > roku (aż do rezygnacji ze względu na zmianę regulaminu).

    Przecież wystarczy przy nowej aktywacji zostawić niezaznaczoną opcję
    "PROSZĘ O UTWORZENIE NOWEGO KONTA DLA TEJ USŁUGI " i z automatu doda do
    starego konta.

    Co do przeniesienia to też nie ma problemu bo można łączyć numery z
    poszczególnych kont należących do jednego abonenta i w ten sposób jeden
    klient ma jedno konto.


    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040; +48 791 969 040
    Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: