  • 11. Data: 2010-10-19 09:19:42
    Temat: Re: Komunikacja radiowa między 2 motocyklami - pytanie do praktyków
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "moonraker" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:i9jn6p$qsk$1@inews.gazeta.pl...
    >A jeżeli chodzi o podłączenie tej wkładki pojemnościowej to po prostu
    >wywalamy starą i zakładamy mm216 czy konieczne są jeszcze jakieś
    >modyfikacje, wzmacniacze, whatever?

    tylko wymiana. No i ja dorobiłem sobie pałąk na którym to wisi. Donia
    montował bezposrednioo do kasku ale on miał integrala, a ja szczekowca.

    b.

  • 12. Data: 2010-10-22 15:13:21
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    roducts_id=57 +

    > Ja mam u siebie taki bylejaki zestaw z centralką (kabelkowy). Kosztował
    > coś 200 zł. Na fabrycznych mikrofonach nic nie było słychać od prędkości
    > sztukę). Różnica w komunikacji jest ogromna, ale i tak da się pogadać z
    > plecaczkiem do 90-100/h (Kaski Schuberth C3)

    Mam też przewodowy zestaw Oxforda za 200 zł. Bez problemu rozmawiałem z
    pasażerem przy 80 km/h, przy 110 trzeba było podnieść głos, przy 130 pasażer
    przestawał mnie słyszeć (ja jego nie), bo mam kask szczękowy i mikrofon
    umieszczony przy policzku.