  • 1. Data: 2011-12-11 00:48:06
    Temat: Komputer-telewizor
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jak z komputera zrobić telewizor? Czy potrzebna jest jeszcze karta
    telewizyjna?
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1985026405&utm_
    source=okazje-allegro&utm_label=main&utm_offer_id=90
    06

    Ps. Na razie mnie to niepotrzebne, pytam po prostu z ciekawości.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 2. Data: 2011-12-11 07:53:14
    Temat: Re: Komputer-telewizor
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 01:48:06 +0100, Animka napisał(a):

    > Jak z komputera zrobić telewizor? Czy potrzebna jest jeszcze karta
    > telewizyjna?
    Tak

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1985026405&utm_
    source=okazje-allegro&utm_label=main&utm_offer_id=90
    06
    Co do jakości się nie wypowiem bo tego akurat nie znam.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-12-11 08:58:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-11 08:53, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Tak

    Na pewno ?
    Nie załatwia tego karta podana w linku ?

    source=okazje-allegro&utm_label=main&utm_offer_id=90
    06
    > Co do jakości się nie wypowiem bo tego akurat nie znam.

    Jeśli ten telewizor ma być z laptopa to tego typu karta jest
    zdaje się jedynym wyjściem. Jeśli to komputer stacjonarny
    z wolno stojącym monitorem to lepiej będzie kupić kartę TV
    podpinaną bezpośrednio do monitora. Zaleta to oglądając TV
    nie musisz włączać komputera, wada nie nagrasz na komputer
    jakiegoś programu który chcesz nagrać.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-12-11 09:55:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 09:58:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Na pewno ?
    > Nie załatwia tego karta podana w linku ?

    No, to też "karta" :) Niektórzy tak mówią, nazewnictwo jeszcze in statu
    nascendi. No i nie wspomniałem o programie na kompie do obsługi karty.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2011-12-11 09:56:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 09:58:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zaleta to oglądając TV
    > nie musisz włączać komputera,

    I jeszcze jedna zaleta - komputer nie zakłóca niektórych kanałów tak jak to
    bywa z kartą PCI.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2011-12-11 10:34:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > Jak z komputera zrobić telewizor?

    Obecnie tendencje sa odwrotne ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 7. Data: 2011-12-11 12:22:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 09:58, RadoslawF pisze:

> [...]
    > podpinaną bezpośrednio do monitora. Zaleta to oglądając TV
    > nie musisz włączać komputera, wada nie nagrasz na komputer

    A tuner DVB-T? Przecież to będzie w niedalekiej przyszłosci potrzebne.

    animka

  • 8. Data: 2011-12-11 14:34:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-11 13:22, Użytkownik Animka napisał:

    > A tuner DVB-T? Przecież to będzie w niedalekiej przyszłosci potrzebne.

    Wybierz sobie z tunera z obsługą takich kodowań jakich
    potrzebujesz lub uznasz że będziesz potrzebować.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-12-11 21:06:26
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Obecnie tendencje sa odwrotne ;P

    No, na przykład: po przeprowadzce kupiłem telewizor, ale że nie mam
    telewizji, odstawiłem stary monitor CRT wreszcie w kąt i telewizor służy mi
    jako monitor LCD :-)

    --
    Azarien

  • 10. Data: 2011-12-12 09:26:59
    Od: Marx <M...@n...com>

    > A tuner DVB-T? Przecież to będzie w niedalekiej przyszłosci potrzebne.

    nie zapomnij o antenie...
    Marx