  • 1. Data: 2011-12-10 23:21:57
    Temat: problem z CPU i płytą
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Płyta pod AMD, procesory Athlon X2 i Phenom X3. Po włożeniu X2: działa,
    następnie X3: działa, ponownie X2: nie działa. W ogóle nie chce się
    pokazać nawet POST, nie reaguje też na wyłączanie z przycisku, trzeba
    wyłączyć zasilacz.

    Po włożeniu do innej płyty głównej oba procesory działają bez względu na
    kolejność "wsadów".

    Robiłem czyszczenie CMOS, ładowanie domyślnych wartości BIOS itp. Nic z
    tego, pierwsza płyta działa teraz z X3, ale wydaje się być zawieszona z X2.

    Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Jakieś sugestie? Poza tym
    CLEAR CMOS, który zrobiłem, nic mi nie przychodzi do głowy.

    Krystian