    From: Doomin <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Komputer nie startuje od razu
    Date: Thu, 03 Nov 2011 01:06:35 +0100

    Od jakiegos czasu komputer mi sie co ktorys raz
    nie wlaczal po wcisnieciu przycisku na obudowie.
    Wczesniej wystarczylo otworzyc obudowe, zewrzec
    power sw i tyle. Przycisk pozniej juz dzialal,
    wszystko chodzilo stabilnie - luz, dzialo sie to
    tak rzadko, ze w sumie nie przeszkadzalo.

    Ale ostatnio jak to sie wydarzylo nie ruszyl nawet
    po zwarciu... Balem sie ze padl zasilacz, ale patrze
    myszka swieci (dostalem a nie wybralem, swiecidelka sa mi obojetne ;P)
    wiec... no i w tym momencie nagle ruszyl. Jakas minute po zwarciu.

    Dzis to samo - proba wlaczenia kompa i nic. Zajmuje
    sie wiec roznymi innymi porannymi czynnosciami, a tu
    doslownie 5 min. po wcisnieciu power mi komputer startuje.
    Przycisk sie nie zablokowal, ot "po prostu" taki opozniony
    zapolon.
    O co tu chodzi?