  • 41. Data: 2014-11-12 15:23:34
    Temat: Re: Komputer na miarę
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Borneq napisa?(a):

    > Którą warto wybrać, a może jeszcze inną?

    Zapytaj, która z nich ma gotowy egzeplarz na półce, który byś sobie mógł
    przetestować przed zakupem ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 42. Data: 2014-11-12 18:09:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Nov 2014 10:25:06 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A wyraz "czegoś" w podanej definicji oznacza tylko konkretny zbiór
    > podzespołów ? A nie może oznaczać złożonego komputera o zadanej
    > mocy czy charakterystyce ?
    Mogło by ale od początku w wątku chodziło nie o konkretny komp z jego
    parametrami tylko o jego części składowe (odsyłam do pierwszego postu) a to
    dlatego że Borneq doszedł najwyraźniej do wniosku że gotowca nie znajdzie.
    > A na przyszłość jak będziesz chciał z kogoś publicznie zadrwić
    > to pamiętaj że są tacy którzy zadrwią z ciebie.
    To tylko twoja interpretacja. W moich oczach moja odpowiedź jest nie drwiną
    tylko kpiną, nazwałbym ją "mobilizacyjną", z odrobiną chęci pomocy, bo
    przecież jakby się okazało że gość jest z Zielonej to na pewno bym ogona
    nie podwinął tylko zakasał rękawy i zrobił co mógł. A ty nie baw się w
    cudzego adwokata co wie lepiej od klienta.

    --
    Jacek

  • 43. Data: 2014-11-12 19:26:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-12 18:09, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > dlatego że Borneq doszedł najwyraźniej do wniosku że gotowca nie znajdzie.

    Po powtórnym przeczytaniu pierwszego postu dalej twierdzę że piszący
    nie miał przygotowanej własnej listy podzespołów.
    Miał natomiast listę firm które składaki oferują.
    Wskażesz konkretnie z którego fragmentu wedle twojej interpretacji
    wynika że ma już listę komponentów i oczekuje tylko na
    montażystę ?

> [...]
    > nie podwinął tylko zakasał rękawy i zrobił co mógł. A ty nie baw się w
    > cudzego adwokata co wie lepiej od klienta.

    Tak to moja interpretacja i moja reakcja na twoją drwinę.
    Ale oczywiście możesz to interpretować czy nazywać inaczej,
    może nawet ktoś w to uwierzy. :-)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2014-11-12 20:29:43
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-11-12 o 19:26, RadoslawF pisze:
    > Po powtórnym przeczytaniu pierwszego postu dalej twierdzę że piszący
    > nie miał przygotowanej własnej listy podzespołów.
    > Miał natomiast listę firm które składaki oferują.

    Nie miałem listy podzespołów, wprost przeciwnie - maile od dwóch firm
    pozwoliły taką listę wstępnie uzyskać i nawet myślałem że by się obejść
    bez składania bo i życzą sobie za złożenie i podzespoły nie najtaniej
    kupują, sam mogę taniej. Tylko że teraz myślę że zostanę przy
    komputerze, co najwyżej dokupię hub USB i większa zmiana - zmienię zasilacz.

  • 45. Data: 2014-11-12 21:17:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    -ip.info...
    > Ugh. Kolejny materiał, przez który się będzie trzeba przegryźć. :D

    http://www.plugloadsolutions.com

    Będziesz mógł porównać wykresiki.

  • 46. Data: 2014-11-12 21:24:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "aL" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ja dodałem około 25% zapasu i kupiłem 520W. Pracuje od czterech lat i ma
    > się dobrze.

    Mam 700W i uważam, że mogłem kupić mocniejszą jednostkę. :(

  • 47. Data: 2014-11-12 21:27:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Kto dzis dzieli dyski? W czasach, gdy waskim gardlem w kompie jest glownie
    > dysk to
    > zakladanie kilku partycji na jednym dysku jest jak dowiazywanie szyny
    > kolejowej do
    > sportowego auta.

    Ja musiałem, bo system za cholerę nie chciał się wgrać na partycję >3 GiB
    (chciałem mieć partycje 4 GB).

  • 48. Data: 2014-11-12 21:28:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

    Oczywiście partycja 3 TiB (Widows seven nie chciał się wgrać na partycji 4 TB).

  • 49. Data: 2014-11-13 13:09:38
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-11-12 21:24, qwerty pisze:
    > Użytkownik "aL" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mam 700W i uważam, że mogłem kupić mocniejszą jednostkę. :(

    Boję się nawet zapytać o Twoją konfigurację.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 50. Data: 2014-11-13 13:42:34
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-11-12 o 21:24, qwerty pisze:
    > Użytkownik "aL" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mam 700W i uważam, że mogłem kupić mocniejszą jednostkę. :(

    Mi tam starcza 250W dla i7 i GF650Ti.
    Co ciekawe pobór mocy procesorów INTEL kart graficznych NVIDIA spada z
    generacji na generacje.
    Chyba że jedziesz na AMD to wtedy rozumiem.

    miab