  • 1. Data: 2014-11-09 17:41:06
    Temat: Głośnik CHINA :P
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Kupiłem dzisiaj głośniki 2.0 za 85zł

    otóż głośniki nazywają się MEDIATECH MT3139
    http://www.media-tech.eu/produkty/glosniki/MT3139

    jak producent podaje głośniki metalowe (faktycznie są ciężkie) na
    opakowaniu napis z każdej strony (includes ac adapter)

    Okazuje się że głośniki nie są metalowe tylko z plastiku a w środku
    znajdąją się trzy kawałki płaskownika metalowego który powoduje
    zwiększenie wagi

    Również okazuje się że w głośnikach nie ma zasilacza sieciowego a
    jedynie można je zasilić z USB

    I tak to robią z nas idiotów, jutro idę rzucić to na pysk sprzedawcy
    jako towar niezgodny z umową

    ku przestrodze

  • 2. Data: 2014-11-09 17:53:06
    Temat: Re: Głośnik CHINA :P
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fifak pisze tak:

    > Okazuje się że głośniki nie są metalowe tylko z plastiku a w środku
    > znajdąją się trzy kawałki płaskownika metalowego który powoduje
    > zwiększenie wagi

    Nie znasz się. To są komputerowo obliczone przeciwwagi zapobiegające
    rezonansom w całym zakresie przenoszenia :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 3. Data: 2014-11-09 18:15:34
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 09.11.2014 o 17:53, PiteR pisze:

    > Nie znasz się. To są komputerowo obliczone przeciwwagi zapobiegające
    > rezonansom w całym zakresie przenoszenia :)

    :D :D :D

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 4. Data: 2014-11-09 18:37:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 09 Nov 2014 17:41:06 +0100, fifak napisał(a):

    > Kupiłem dzisiaj głośniki 2.0 za 85zł

    No chłopie, bój się Boga, co ty kupujesz. Chcesz mieć dobry dżwięk i tanio
    to idziesz na targ staroci, kupujesz na wagę dwie kolumny (tylko sprawdź
    membrany) i stary ale rasowy wzmak, za te same pieniądze. I masz dobrą
    oktawę albo i dwie lepszy dźwięk, o głośności nie wspomnę.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-11-09 18:56:21
    Od: fifak <f...@o...pl>

> [...]
    > membrany) i stary ale rasowy wzmak, za te same pieniądze. I masz dobrą
    > oktawę albo i dwie lepszy dźwięk, o głośności nie wspomnę.

    jest tak: owszem dzwięk będziesz miał dobry ale ja poluje na głośniki o
    niewielkich wymiarach, bo takie kolubryny nie mam gdzie postawić

    z 8 przetestowanych w markecie głośników 2.0 do 100zł te najlepiej grały

    naprawdę ładnie ćwierkają bez buczącego basu (zaleta pasywnych membran w
    porównaniu do systemu bassreflex)

    jutro dopłace do logitechów Z320

  • 6. Data: 2014-11-09 19:07:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie wiem jak europa się na to zapatruje, ale może jednak allegro:
    http://allegro.pl/kolumny-podstawkowe-vk6100-kolor-c
    zarny-gw-i4696730601.html
    sam chcę kupić, no i chciałbym opinii...

  • 7. Data: 2014-11-09 19:48:49
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-11-09 19:07, platformowe głupki pisze:
    > nie wiem jak europa się na to zapatruje, ale może jednak allegro:
    > http://allegro.pl/kolumny-podstawkowe-vk6100-kolor-c
    zarny-gw-i4696730601.html

    > sam chcę kupić, no i chciałbym opinii...

    VK? chyba żartujesz

  • 8. Data: 2014-11-09 22:56:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fifak pisze tak:

    > poluje na głośniki o niewielkich wymiarach, bo takie kolubryny
    > nie mam gdzie postawić

    wyszabruj sobie głośniki z jakiegoś starego tv Sony i wstaw do
    esperanzy ;)

  • 9. Data: 2014-11-09 23:03:18
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >nie wiem jak europa się na to zapatruje, ale może jednak allegro:
    >http://allegro.pl/kolumny-podstawkowe-vk6100-kolor-
    czarny-gw-i4696730601.html
    >sam chcę kupić, no i chciałbym opinii...

    Idealny wybór dla idioty. Kupuj :P

  • 10. Data: 2014-11-14 13:19:45
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > ku przestrodze

    heh te głośniki po lekkich modyfikacjach mają genialne brzmienie!
    owszem nie przenoszą niskich częstotliwości takich jak 30Hz ale nie
    podbijają też buczących basów w okolicach 100Hz jak większość malutkich
    głośników bassreflex

    porównywałem je z creative T12 i o wiele przyjemniej grają te mediatechy

    nawet moja miniwieża sony mimo dużych kolumn gra mniej przyjemnie