  • Data: 2010-05-24 21:04:43
    Temat: Kompakt (lub m4/3?) do kieszeni dla uzytkownika DSLR
    Od: Profesor Nic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzywam nacodzien DSLR, ale ze czasem nie chce mi sie nosic za duzo
    klamotow, albo jest to ryzykowne (np wieczorne piwkowanie na tzw
    miescie :) ), przymierzam sie do kupna czegos do kieszeni, moze byc do
    duzej kieszeni.

    Oprocz wyraznie mniejszych rozmiarow i wagi od DSLR wymagania mam
    nastepujace: RAW, wizjer optyczny, jasno conajmniej f/2.8 (preferowane
    1.7-2), okolice 35-50mm (stalka moze byc), znosne ISO 1600 (rewelacji
    nie oczekuje), w miare szybki AF. Wymienne szkla niekoniecznie, inne
    bajery tez (stabilizacje itp).

    Zupelnie sie nie wyznaje na tych bardziej kompaktowych nowosciach, a
    sporo tego ostatnio sie pojawilo, np mikro 4/3. Poki co, najbardziej
    widzi mi sie Samsung Nx10 z nalesnikiem 30mm f/2. Moze polecicie
    jakies alternatywy? Cena max 2-2.5k, ale chetnie wydam duzo mniej ;)

    Z gory dzieki za pomoc!

    P.