  • Data: 2015-12-20 22:43:45
    Temat: Komp z P4 a kość RAM 2GB
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    Póki jeszcze czasem jest powód aby go włączyć, to dla lekkiego
    zwiększenia mocy, włożyłem do tego kompa taką właśnie pamięć. Ale
    patrzę, a przybyło jej tylko... 1 Giga. No tak, pomyślałem, dotarłem do
    granicy "przestrzeni adresowej" (czy to CPU, czy też płyty? Może ktoś
    podpowie!)

    No to wyjąłem wszystkie inne kości, odpalam maszynę, a ona: RAMu 1GB!
    Daltego proszę o wyjaśnienie tych, co wiedzą lepiej: czy mam sądzić, że
    kość jest walnięta? Chyba nie, bo mam takie dwie, identyczne. I obydwie
    dają takie same objawy. No to może jakieś oszustwo? Tego wykluczyć nie
    mogę, bo nie mam jakiegoś bardziej kumatego kompa na ten sam rozmiar
    listwy z RAM-em.

    Pytanie zasadniczo brzmi: czy może być tak, że pamięć jest OK. i ma
    faktycznie 2GB, ale komputer wymaga kości co najwyżej jednogigowych?
    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"