  • 1. Data: 2010-06-18 20:16:04
    Temat: Komórki w Polsce pełnoletnie. ;-)
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2573
    3&link=18,lat,telefonii,kom%C3%B3rkowej,w,Polsce

    Kaloryfer był kiedyś na mojej liście zakupów, potem Benefon w
    drewnopodobnej obudowie. :D
    De gustibus się nie dyskutandum.
    Czekamy aż GSM u nas stuknie pełnoletność. Będzie można powspominać.
    Znowu. :D

    TG

  • 2. Data: 2010-06-18 21:18:55
    Temat: Re: Komórki w Polsce pełnoletnie. ;-)
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 czerwca 2010 22:16, TGor pisze:
    > Czekamy aż GSM u nas stuknie pełnoletność. Będzie można powspominać.
    > Znowu. :D

    Szybko te zmiany następują. Bym powiedział, że technika coraz szybciej
    idzie do przodu w stosunku do czasu. W takim tempie, systematycznie
    rosnącym, jestem ciekaw jak to będzie za 10lat...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-18 22:52:43
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 18-06-2010 23:18, Piotr M pisze:

    > Szybko te zmiany następują. Bym powiedział, że technika coraz szybciej
    > idzie do przodu w stosunku do czasu. W takim tempie, systematycznie
    > rosnącym, jestem ciekaw jak to będzie za 10lat...

    Pewnie w okularach 3D będziemy widzieć rozmówcę, a Kaczyński będzie
    nadal przeciwny prywatyzacji szpitali ;-)
    Pozdrawiam Dan.

  • 4. Data: 2010-06-18 22:59:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 czerwca 2010 00:52, DanW pisze:

    > Pewnie w okularach 3D będziemy widzieć rozmówcę, a Kaczyński będzie
    > nadal przeciwny prywatyzacji szpitali ;-)

    Okulary 3D?
    A po cholerę komuś takie ustrojstwa na głowie? No w kinie to rozumie,
    ale na ulicy? :D Okulary to IMO rozwiązanie o krótkich nogach..

    PS.
    Czyli za 10 lat ogólnie w polityce nic się nie zmieni ;P

  • 5. Data: 2010-06-21 04:56:23
    Od: Tomasz Gwozdz <g...@o...pl>

    On 18 Cze, 23:18, Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    > jestem ciekaw jak to będzie za 10lat...
    za 10 lat moja N6310 bedzie pelnoletnia :-) (obecnie ma 8 lat)

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 6. Data: 2010-06-21 10:41:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w

    > Okulary 3D?
    > A po cholerę komuś takie ustrojstwa na głowie? No w kinie to
    > rozumie,

    Rozwiazuja problem duzego ekranu mieszczacego sie w kieszeni.
    No i rozwiazuja problem 3D.

    > ale na ulicy? :D Okulary to IMO rozwiązanie o krótkich nogach..

    Poniekad tak - moze holografia, moze implant mozgowy z Bluetoothem
    rozwiaze komunikacje z czlowiekiem :-)

    > PS.
    > Czyli za 10 lat ogólnie w polityce nic się nie zmieni ;P

    Patrzac na poprzednie 10 lat, to niewiele :-)
    Moze juz tylko zniknie problem agentow :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-06-21 15:24:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gwozdz" <g...@o...pl> napisał w
    On 18 Cze, 23:18, Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    >jestem ciekaw jak to będzie za 10lat...
    >za 10 lat moja N6310 bedzie pelnoletnia :-) (obecnie ma 8 lat)

    Ciekawe czy da sie do niej baterie kupic :-)

    Poza tym standard zmienia i bedziesz musial wyrzucic :-P

    J.

  • 8. Data: 2010-06-21 19:08:09
    Od: Tomasz Gwozdz <g...@o...pl>

    On 21 Cze, 17:24, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekawe czy da sie do niej baterie kupic :-)
    na razie jeszcze udaje się znalezc :-) np:
    http://www.allegro.pl/item1071057339.html

    > Poza tym standard zmienia i bedziesz musial wyrzucic :-P
    tzn. jak?
    czy zlikwiduja 900/1800 i zostanie tylko EDGE/3G ?

    pozdrowienia,
    Tomek

  • 9. Data: 2010-06-22 09:43:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >na razie jeszcze udaje się znalezc :-) np:

    >tzn. jak?
    >czy zlikwiduja 900/1800 i zostanie tylko EDGE/3G ?

    Chocby. Albo zmienia modulacje na bardziej wydajna.
    Albo np wprowadza karty sim 1.8V.
    Albo twoj telefon nie obsluzy obowiazujacego kodowania.
    Wszystko plynie ;-)

    J.

    P.S. MS wlasnie przestal supportowac XP, a juz moglem pisac ze
    Windows jest calkiem znosne :-)