-
41. Data: 2012-08-01 14:35:35
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2012-08-01 13:16, Artur Maśląg pisze:
> ROTFL - kolejny widzę nie doczytał o czym była mowa.
no, ja też chyba nie doczytałem, bo czyżby ten kontekst:
> Rób co chcesz, ale może na mnie się nie powołuj, skoro nie rozumiesz,
> że za 40 złotych to alufelg 17" się nie przełoży i nie wyważy.
> Jeżeli dobrze pamiętam, to pojedynczy ciężarek klejony do alu to
> minimum 3zł. Znaczy widziałem już alu wyważane ciężarkami montowanymi
> do rantu (na zewnątrz), ale to tylko partacz może takie zakładać,
> no chyba, że sobie klient takie zażyczy.
był jeszcze za mały?
Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
42. Data: 2012-08-01 14:55:50
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
"Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
news:jvb7qn$mj2$1@news2.ipartners.pl...
>> Rób co chcesz, ale moze na mnie sie nie powoluj, skoro nie rozumiesz,
>> ze za 40 zlotych to alufelg 17" sie nie przelozy i nie wywazy.
>> Jezeli dobrze pamietam, to pojedynczy ciezarek klejony do alu to
>> minimum 3zl. Znaczy widzialem juz alu wywazane ciezarkami montowanymi
>> do rantu (na zewnatrz), ale to tylko partacz moze takie zakladac,
>> no chyba, ze sobie klient takie zazyczy.
> byl jeszcze za maly?
> Znaczy co, nie ma alu 17 które bylyby przystosowane do wywazania na
> rancie? Moze i nie ma, nie wiem. Wiem, ze mniejsze bywaja.
Moje 16-tki byly fabrycznie wywazane na rancie. Wywazam teraz wewnatrz, bo
nie widac, ale felga jest ewidentnie przystosowana do wywazania na rancie.
--
Axel
-
43. Data: 2012-08-01 15:27:53
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-08-01 14:35, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-08-01 13:16, Artur Maśląg pisze:
>
>> ROTFL - kolejny widzę nie doczytał o czym była mowa.
>
> no, ja też chyba nie doczytałem, bo czyżby ten kontekst:
>
> > Rób co chcesz, ale może na mnie się nie powołuj, skoro nie rozumiesz,
> > że za 40 złotych to alufelg 17" się nie przełoży i nie wyważy.
> > Jeżeli dobrze pamiętam, to pojedynczy ciężarek klejony do alu to
> > minimum 3zł. Znaczy widziałem już alu wyważane ciężarkami montowanymi
> > do rantu (na zewnątrz), ale to tylko partacz może takie zakładać,
> > no chyba, że sobie klient takie zażyczy.
>
> był jeszcze za mały?
>
> Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
> Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.
Są felgi aluminiowe przystosowane do montażu ciężarków na rancie - w
tym 17". Dodatkowo felgi jeżeli mają ranty, to są one często różne
i jeżeli jest stosowany ciężarek mocowany do rantu, to musi mieć
odpowiednie mocowanie (zacisk). Do tego to ja nic nie mam - to w
większości tylko kwestia estetyki, czy założony jest ciężarek na
rant, czy też nalepiony od wewnątrz. To o czym pisałem, to lecenie
po taniości i montowanie czegokolwiek na rant, bo taniej. Potrafią
odstawać itd. bo gumiarz założył takie jak miał. Musiałbym chyba
zdjęcia robić, by pokazać twórczość co poniektórych.
-
44. Data: 2012-08-01 16:07:39
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-08-01 14:55, Axel pisze:
(...)
> Moje 16-tki byly fabrycznie wywazane na rancie. Wywazam teraz wewnatrz, bo
> nie widac, ale felga jest ewidentnie przystosowana do wywazania na rancie.
Różne są felgi i różne ranty - jak złapałem gumę ładnych parę lat temu
w górach, to gumiarz zapytał, czy dopłacę do ciężarków nalepianych, czy
też ma spróbować dopasować coś bez gwarancji, bo pasujących na rant nie
ma.
-
45. Data: 2012-08-01 16:29:48
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: R2r <b...@a...pl>
W dniu 2012-08-01 14:35, Jakub Witkowski pisze:
> Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
Są. Np. ja mam takie. :-)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
-
46. Data: 2012-08-01 16:47:35
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: R2r <b...@a...pl>
W dniu 2012-08-01 14:35, Jakub Witkowski pisze:
> Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na rancie?
> Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.
>
Są. Sam mam takie. Ale - jak wynika ze słów rzekomo wyrwanych z
kontekstu (jak sam zauważyłeś, żeby nie wiem jak szeroki kontekst
pozostawiać, to sensu wypowiedzi nie zmienia nic) na pewno wyważali je
partacze (choć w fabryce samochodu). :D
On prędzej się udusi niż przejdzie mu przez gardło coś takiego jak
przyznanie się do błędu, o przeprosinach nie wspomnę.
Jak już napisałem on jest nieomylny. A jeśli fakty temu przeczą to tym
gorzej dla faktów. :)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
-
47. Data: 2012-08-01 17:21:11
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-08-01 16:47, R2r pisze:
> W dniu 2012-08-01 14:35, Jakub Witkowski pisze:
>
>> Znaczy co, nie ma alu 17 które byłyby przystosowane do wyważania na
>> rancie?
>> Może i nie ma, nie wiem. Wiem, że mniejsze bywają.
>>
> Są. Sam mam takie. Ale - jak wynika ze słów rzekomo wyrwanych z
> kontekstu (jak sam zauważyłeś, żeby nie wiem jak szeroki kontekst
> pozostawiać, to sensu wypowiedzi nie zmienia nic) na pewno wyważali je
> partacze (choć w fabryce samochodu). :D
> On prędzej się udusi niż przejdzie mu przez gardło coś takiego jak
> przyznanie się do błędu, o przeprosinach nie wspomnę.
Widzisz, ja zasadniczo personalnie się nikogo nie czepiam, ale skoro
bardzo tego pragniesz...
Wyrwałeś sobie coś z kontekstu, bez słowa dyskusji nazwałeś mnie
ignorantem, teraz tworzysz jakieś teorie wyssane z palca...
Cóż, Twój wybór. Ja nie mam takich problemów, potrzeb - czego
Tobie brakuje? Gdybyś chciał, to byś zapytał o to co niezrozumiałe,
ale wolałeś sobie ego poprawić i parę inwektyw pod moim adresem
skierować. Baw się dobrze.
> Jak już napisałem on jest nieomylny. A jeśli fakty temu przeczą to tym
> gorzej dla faktów. :)
Tak naprawdę Twoje projekcje są średnio interesujące, niemniej
zaprzeczę, jakobym był nieomylny itd.
No, ale skoro brakuje Ci argumentacji/zrozumienia, to wrzuć mnie
do KF jak pisałeś - podobnie jak Cavallino. Poziom podobny...
-
48. Data: 2012-08-01 17:24:58
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2012-08-01 15:27, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2012-08-01 14:35, Jakub Witkowski pisze:
>> W dniu 2012-08-01 13:16, Artur Maśląg pisze:
>>
>>> ROTFL - kolejny widzę nie doczytał o czym była mowa.
>>
>> no, ja też chyba nie doczytałem, bo czyżby ten kontekst:
>>
>> > Rób co chcesz, ale może na mnie się nie powołuj, skoro nie rozumiesz,
>> > że za 40 złotych to alufelg 17" się nie przełoży i nie wyważy.
>> > Jeżeli dobrze pamiętam, to pojedynczy ciężarek klejony do alu to
>> > minimum 3zł. Znaczy widziałem już alu wyważane ciężarkami montowanymi
>> > do rantu (na zewnątrz), ale to tylko partacz może takie zakładać,
>> > no chyba, że sobie klient takie zażyczy.
>>
> To o czym pisałem, to lecenie
> po taniości i montowanie czegokolwiek na rant, bo taniej.
Zatem, jak dla mnie, niefortunnie sformułowałeś wypowiedź, bo mimo dobrej woli byłem
w stanie
zrozumieć ją jedynie w ten sposób, że alufelgi (a przynajmniej 17-tki) nie powinny
być wyważane na rancie.
EOT.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
49. Data: 2012-08-01 17:43:55
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-08-01 17:24, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-08-01 15:27, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> To o czym pisałem, to lecenie
>> po taniości i montowanie czegokolwiek na rant, bo taniej.
>
> Zatem, jak dla mnie, niefortunnie sformułowałeś wypowiedź, bo mimo
> dobrej woli byłem w stanie
> zrozumieć ją jedynie w ten sposób, że alufelgi (a przynajmniej 17-tki)
> nie powinny być wyważane na rancie.
Spoko - tu jest usenet, kiedyś nawet pisałem, że trzeba chyba elaborat
prezentować, by ktoś się nie przyczepił. Niech będzie niefortunnie,
ale naprawdę nie pisałem o tym, że 17" na rancie wyważać nie można.
Jak ktoś ma wątpliwości to chętnie odpowiem i rozwinę co miałem na
myśli (co też poczyniłem). Cóż, napiszę przy okazji, że w wątku była
podnoszona kwestia wyważenia i wymiany 16" (albo 17") i ktoś rzucił
ceną 40zł za 4 sztuki. Wiesz, ja chętnie, ale nawet na zadupiach to
w tej kwocie się nie zmieści...
> EOT.
>
-
50. Data: 2012-08-05 20:19:09
Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Tue, 31 Jul 2012 14:16:33 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
wrote:
>Znaczy widziałem już alu wyważane ciężarkami montowanymi
>do rantu (na zewnątrz), ale to tylko partacz może takie zakładać,
>no chyba, że sobie klient takie zażyczy. O akcjach charytatywnych może
>nie pisz...
Nie partacz, tylko są takie alusy, które mają taką mozliwość.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145