  • 31. Data: 2019-03-11 14:12:50
    Temat: Re: Kombi ze sporym bagaznikiem
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-03-09 o 07:49, Mateusz Bogusz pisze:

    > Diesle na tory, to zostańmy jednak przy benzynie :)

    A gaz to do zapalniczek :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 32. Data: 2019-03-11 22:55:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 13:57, adam pisze:
    > Mam Opla Combo,mniej więcej porównywalny z Caddy.
    > Mieszczę dwa dorosłe rowery + młodzieżowy, bez składania siedzeń. Tylko
    > przednie koła trzeba demontować.

    W pierwszej chwili pomyślałem, że w samochodzie... :-)
    T.

  • 33. Data: 2019-03-11 23:02:30
    Temat: Kombi ze sporym bagaznikiem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pienkowskiej zapytaj.

  • 34. Data: 2019-03-13 11:26:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-08 o 21:50, laisar pisze:

    > No właśnie ja mam i absolutnie zaprzeczam - podłoga nie jest idealnie płaska, ale
    przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

    > https://www.netcarshow.com/Dacia-Logan_MCV-2007-1600
    -22.jpg

    > Dobrze ponad 2,5 m3 do dachu - rożne wymiary w temacie na daćkowym forum:
    >
    > http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1332
    >

    > Ani tylnej kanapy (czyli tej w trzecim rzędzie), ani środkowej kanapy (czyli rzędu
    drugiego) w ogóle nie składa się na płasko, tylko w systemie "portfelowym":

    > https://www.youtube.com/watch?v=l-ULOn_3ZlY
    >

    > Dla maksymalnej oficjalnej pojemności trzeba wyjąć trzeci rząd (2 zatrzaski, 16 kg
    wagi), ale dla maksymalnie maksymalnej można jeszcze wymontować rząd drugi (2 śruby
    M16) - wtedy za przednimi fotelami jest 200 cm do tylnych drzwi, od 100 cm między
    nadkolami do 140 cm między boczkami drzwi i od 100 do 130 między podłogą a
    podsufitką.

    > Przy 5 pasażerach bagażnik ma 700 dm3 do rolety i niemal drugie tyle do dachu.
    >
    > Otwór drzwi bagażnika ma 100 x 100 cm. Mniej więcej taka sama jest długość i
    szerokość podłogi bagażnika. Ten fragment faktycznie jest płaski. Wysokości nie
    pamiętam, ale chyba coś między 110 a 120 cm.

    Do składania i wyjmowania foteli według mnie to najlepszy jest pomysł
    Varioflex Skody. Łatwo się składa i wyjmuje. Miał to np. Roomster.
    T.

  • 35. Data: 2019-03-13 11:27:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-09 o 12:52, Maciek pisze:

    przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

    > A jak ktoś chce mieć jednak płasko, więcej niż 200 cm na dugość plus
    > szerokość większą niż w wąziutkiej i niewygodnej Dacii, to tradycyjnie
    > polecam Chryslera Grand Voyagera lub któregoś z jego bliźniaków. Oczywiście
    > 3.8 v6.

    Mój szef takiego miał. Palił coś w okolicach 13-15 l na 100 km.
    T.

  • 36. Data: 2019-03-13 22:32:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2019 14:07:15 +0100, adam napisał(a):

    (...)

    Ile lat tym Suburbanem jedzisz?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 37. Data: 2019-03-14 09:42:50
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Ile lat tym Suburbanem jedzisz?

    Tahoe, rok, Suburban dla mnie za duży.

  • 38. Data: 2019-03-14 09:49:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2019 09:42:50 +0100, adam napisał(a):

    > Tahoe, rok

    To za rok albo dwa Cię zapytam, jak z usterkami. Sam mam od 6 lat
    amerykańca i lubię ten styl oraz komfort, ale nie nazwałbym aut produkcji
    USA niezawodnymi ani tym bardziej wiecznymi.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 39. Data: 2019-03-14 12:35:38
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-03-14 o 09:49, Maciek pisze:

    > To za rok albo dwa Cię zapytam, jak z usterkami. Sam mam od 6 lat
    > amerykańca i lubię ten styl oraz komfort, ale nie nazwałbym aut produkcji
    > USA niezawodnymi ani tym bardziej wiecznymi.

    Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel.
    Nowej usterki przez ten czas nie miałem, przejechałem 20 tys.

  • 40. Data: 2019-03-14 21:45:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:35:38 +0100, adam napisał(a):

    > Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel.

    Ja to robię od 6 lat :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl