  • 11. Data: 2002-03-06 20:21:16
    Temat: Re: Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl> wrote:
    > : ATM SA?
    > Dla samego .pl? Ciężkie działo na muszki ;)

    Zależy od zasobów finansowych przedpiszcy ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 12. Data: 2002-03-06 20:21:24
    Od: "Barti" <b...@s...pl>

    > Ucieklismy od nich z naszymi Klientami czas jakis temu - chlopaki nie
    > wiedza nawet gdzie maja korki (w sensie energetycznym) :( Nie pytaj
    > nawet jaki mielismy downtime serwerow jak sie admin wzial za
    > przelaczanie listew :( Zadnych autonomicznych szaf - ot kilka regalow,
    > zalosna platanina kabli pod nogami i ZERO obslugi :( (przynajmniej tak
    > bylo jeszcse 8 miesiecy temu).
    swiete slowa
    znajomi tam maja serwer i np jakis bladmin i server resetowal albo inne
    zabawy

    > Teraz kolokujemy Klientow u Brzeskiego w WDC. Jest OK - sprawnie, milo,
    > kompetetnie - po prostu wysoka jakosc za wcale nie wygorowane
    > pieniadze. Moim zdaniem na rynku kolokacyjnym WDC jest jednym z
    > najlepszych graczy.
    hm o ile wiem nie daja kolokacji a to chala tylko dedykowane

    >A przynajmniej moi Klienci sa zadowoleni :)
    a to najwazniejsze

  • 13. Data: 2002-03-12 17:17:27
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Tue, 5 Mar 2002 23:03:19 +0000 (UTC), Cezar Cichocki napisał(a):
    > Takie ktore utrzymuja staly poziomuslug bez koniecznosci wylaczania ich
    > bo jak raz sie Dunczykom sprzedali? :->
    a nie przypadkiem takie, ktore np.
    (branza informatyczna) produkuja komputerki zawsze z takim samym
    hard i softwarem ?
    (branza spozywcza - hurtownie) sprzedaja mandarynki tylko sklepom,
    ktore mieszcza sie "na rogu"
    (branza spozywcza - sklepy) sprzedaja mandarynki tylko np. kominiarzom ? ;)
    (polityka) zalatwiaja stolki tylko dla czlonkow rodziny ? ;)

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]

  • 14. Data: 2002-03-26 17:04:45
    Od: "Tommy" <p...@o...pl>

    Proponujęrzeczywiście IPartners. W obliczu ich nowych cen oferta może
    sięokazać atrakcyjna.
    poza tym masz kontakt w Gdańsku, i jakby co jest kogo "ścignąć" :))

    Użytkownik "Michał Kaczorowski" <m...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a601gr$hr5$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
    > (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
    > Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(
    >
    > Rozwazam oferte Supermedia - w miare dobra wymiana ruchu w Polsce
    > (interesuja mnie tylko uzytkownicy z Polski), a ceny tez przyzwoite:
    > http://www.supermedia.com.pl/dostepy/serwery_kolokac
    yjne.htm