  • 21. Data: 2012-08-13 14:53:53
    Temat: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Od: "Ronnei Currane" <R...@o...ru>

    >Dobrze rozumuję?

    Średnio. Doczytaj w Ustawie o prędkości bezpiecznej

    Ron

  • 22. Data: 2012-08-13 16:38:57
    Od: Kazimierz Uromski <a...@m...pl>

    W dniu 2012-08-13 12:02, Scypio pisze:

    > Heh, z mojej przejażdżki autostradą A2 pamiętam znak "uwaga dzikie zwierzęta".
    > Dystans - 18km... przejeżdżam 18km a tam "uwaga, dzikie zwierzęta - 13km".
    > Jeszcze trochę i zgodnie z logiką zwolenników "dostosowania prędkości"
    > całą autostradę będzie trzeba kulać się 70km/h z nogą wiszącą nad hamulcem...

    No ale przecież to tylko TYMCZASOWE (:
    Jest tam też 100km/h OIDP

  • 23. Data: 2012-08-13 17:58:34
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "SJ" <S...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ciekaw jestem ile przekroczył prędkość, że zabił biedne zwierze na śmierć

    Jak się zabija aby nie poniosło śmierci?

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2012-08-13 20:34:56
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie dodatkowe: czy ktoś zna godnych polecenia blacharzo-lakierników w
    > Krakowie, który nie boją się podjąć naprawy czegoś co się zwie Lancia
    > Phedra?

    Zadzwoń tu http://www.zumi.pl/1978423,Auto_Express,Krakow,firma
    .html.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 25. Data: 2012-08-13 21:10:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 13 Aug 2012 11:10:45 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Poza tym - to chyba Kolina.

    Na 100%.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-08-13 22:32:08
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Maciej M.

    > Właśnie jestem świeżo po w/w zdarzeniu.

    Biedny dzik. :( Nie mogłeś uważać?

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2012-08-14 07:18:01
    Od: "Ronnei Currane" <R...@o...ru>

    >Biedny dzik. :( Nie mogłeś uważać?

    przy tej prendkości ledwo widział las, a co dopiero dzika

  • 28. Data: 2012-08-14 07:19:31
    Od: michu <g...@o...pl>

    > Jeżeli dzik miał OC to masz odszkodowanie, Jeżeli nie to nie masz odszkodo=wania

    uczcijmy pamiec dzika minuta ciszy ...

  • 29. Data: 2012-08-14 11:07:21
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-13 20:34, wowa wrote:

    > Zadzwoń tu http://www.zumi.pl/1978423,Auto_Express,Krakow,firma
    .html.
    > Wojtek

    Dziękuję. Jakie mają rekomendacje/opinie - z praktyki?

    Wstępny kosztorys z ASO już mam - a więc teraz quiz, dla Waszej rozrywki.

    - Ile kosztuje przedni reflektor zespolony (nowy, ksenon, ASO)?
    - Jaki jest wstępny pełny kosztorys naprawy (ASO)?
    - Jaki to jest procent wartości auta (Phedra rocznik 2003)?

    Tylko proszę o nie uczestniczenie w quizie osób mających dostęp do
    Audatex'u / EPR ;)

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 30. Data: 2012-08-14 12:12:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Jeżeli dzik miał OC to masz odszkodowanie, Jeżeli nie to nie masz
    >odszkodowania

    Niekoniecznie chyba. Sprawdzic czy zarzadca drogi nie mial obowiazku
    ustawiania siatek przeciw dzikim zwierzetom ...

    J.