  • 21. Data: 2013-10-29 15:54:42
    Temat: Re: Kolejny uniewinniający wyrok za Iskrę-1
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Czekam aż będzie do sejmu
    > kandydował :))

    Mialby moj glos. No chyba, ze by z list SLD/Palikota/PO kandydowal,
    wtedy bym sie zastanawial, czy bardziej nie lubie wspomnianych wyzej
    mafii, czy bezprawia panstwowego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2013-10-29 16:06:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jakby napisał "zachowywał się jak pajac" to tak. Ale on napisałe "tego
    > pajaca", czyli raczej nie ocenił w ten sposób kompetencji, kwestia
    > jest dyskusyjna.

    To nie przepis, ze trzeba go dosłownie rozumiec.
    Przeciez to nie była sugestia, ze on bawi dzieci i "chodzi na linkach"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 23. Data: 2013-10-29 17:41:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:qbiv69dc28vlb7eg15srfu209sjuo3gql5@4ax.
    com...

    > Jakby napisał "zachowywał się jak pajac" to tak. Ale on napisałe "tego
    > pajaca", czyli raczej nie ocenił w ten sposób kompetencji, kwestia
    > jest dyskusyjna.
    > A tak BTW to RoMan ma rację, Motylińskiemu palma powoli odbija, ma
    > parcie na szkło i się zapomina czasami. Czekam aż będzie do sejmu
    > kandydował :))

    Przynajmniej byłoby na kogo głosować.
    Motyl, weź się za budowanie partii kierowców, może też się uda.

  • 24. Data: 2013-10-29 18:14:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > To jest karalne?

    no wiesz... kto podnosi rękę na władzę ludową :)

  • 25. Data: 2013-10-29 19:12:48
    Od: tá´Ź

    jerzu wrote:

    > A tak BTW to RoMan ma rację, Motylińskiemu palma powoli odbija, ma
    > parcie na szkło i się zapomina czasami. Czekam aż będzie do sejmu
    > kandydował :))

    Pasowałby tam intelektem. :->

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-10-29 19:14:04
    Od: tá´Ź

    Cavallino wrote:

    > Przynajmniej byłoby na kogo głosować. Motyl, weź się za budowanie partii
    > kierowców, może też się uda.

    Tylko debil zagłosowałby na "partię kierowców". Są w życiu ważniejsze
    rzeczy, niż PoRD.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-10-29 19:16:53
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Tu http://42.pl/na/l4mlgt$ha6$...@n...task.gda.pl nie zdoła skasować ;)

    Zdoła, zdoła, kwestia chęci. Zresztą archiwizowanie i publikowanie
    czyichś postów jest bardzo wątpliwe prawnie. Pisząc na usenet nie
    podpisuje się żadnej umowy, a dorozumiana może być najwyżej publikacja w
    typowy sposób, a nie robienie z postami czegokolwiek przez kogokolwiek.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2013-10-29 19:17:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.10.2013 17:41, Cavallino pisze:

    > Przynajmniej byłoby na kogo głosować.
    > Motyl, weź się za budowanie partii kierowców, może też się uda.

    Nie wierzę politykom i trzymam się z dala od polityki, więc nie podziękuję.

    --
    anacron
    aba/

  • 29. Data: 2013-10-29 19:18:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.10.2013 15:45, jerzu pisze:
    > A tak BTW to RoMan ma rację, Motylińskiemu palma powoli odbija, ma
    > parcie na szkło i się zapomina czasami. Czekam aż będzie do sejmu
    > kandydował :))

    Nie będę. Zbyt kiepsko tam płacą.

    --
    anacron
    aba/

  • 30. Data: 2013-10-29 19:18:23
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > Kiedy dwa lata temu głupiomądremu Adamowi Rakowskiemu (policjantowi z
    > Gniezna rodem z PRL) powiedziałem, że przez niego Iskry-1 pójdą do
    > śmietnika to się głupio uśmiechnął. A dziś powoli to się staje prawdą.
    > Jeśli ktoś zna tego pajaca z gnieźnieńskiej drogówki to może go ode mnie
    > pozdrowić. Aha teraz biorę się za lidary bo to też gówno wielkie.

    Super, już wszyscy zapłacili za Twoje popisy przed sądem, a jak Ci się
    uda to co zamierzasz, to wszyscy zrzucimy się na nowy, drogi sprzęt dla
    policji, który będzie generował dowód popełnienia wykroczenia ze zdjęciem
    i podpisem papieża.

    Może znajdź sobie jakieś bardziej sensowne zajęcie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??