  • 31. Data: 2011-07-21 10:55:41
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 10:48, Bartek Kacprzak pisze:

    > Czesc glupszy.
    > To nie ty pisales od pewnym hotdogu? :)
    > Moze powinienes napisac jak to sie, zwraca grzecznie uwage na
    > blokowanie miejsca...
    > a nie ty podkuliles ogonek jak kundelek i zwiales.

    Wiesz co to ironia czy ci ciasteczko w gardełku utknęło?

  • 32. Data: 2011-07-21 10:58:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 10:44, Tomek pisze:
    > Ma tak wykonywać swoją prace, żeby nei blokować ruchu, czy to kołowego
    > czy pieszego.
    > Nie dziwie sie ze w tym pojebanym państwie jest jak jest, skro wszyscy
    > mają wszystko w dupie. Bo On towar wyładowuje, i musi zablokować,
    > kurwa!!!!!!

    Masz rację kurwa!
    Sprawa powinna zostać niezwłocznie przekazana Ryszardowi Cebuli !!!

  • 33. Data: 2011-07-21 11:01:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 10:48, Rychu pisze:

    > Tak mnie jeszcze zastanawia... jakie jeszcze czynności wg Was zwalniają
    > z myślenia/przestrzegania kultury i przepisów?
    > - odbieranie dziecka z przedszkola?

    A'propos dzieci: kiedyś zwróciłem uwagę jakieś durnej bździągwie w
    wielkiej dreso-pseudo-terenówce, że zaparkowała (i to na ukos) na dwóch
    miejscach dla inwalidów przed jakimś sklepem.

    Jej odpowiedź?

    "Ale ja jestem z dziećmi!"

    Zdjęcie zrobiłem i zadzwoniłem po policję, ale nie miałem czasu czekać
    na przyjazd patrolu...

  • 34. Data: 2011-07-21 11:03:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Jul 2011 10:23:18 +0200, Olo

    > Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

    Weź no obejrzyj jak okolica wygląda. Przecież tam
    jest normalnie miejsce przeznaczone na dostawy:
    http://kut.as/061c

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-07-21 11:08:12
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Aha, facet zablokował pół miasta czy mało uczęszczany chodnik?
    > Jak ci zablokuje pas (zgodnie z prawem) to wyjedziesz i będziesz go "kurwa
    > bił" ?

    "U nas" też jest taki pierdolec co wozi kegi do knajpy. Doskonale wie, że
    firmy w koło pracują do 17 ale qrwa matoł postawi tego swojego Stara 16:50
    na wąskim wjeździe tak że nikt nie wyjedzie z kilkunastu aut bo on qrwa na
    wózeczku wozi po jednym kegu. Potrafi czasami pierdolić się z tym i 30 min
    ale jak mu się zwróci uwagę to ostentacyjnie z fochem jak małolat przestawi
    truchło 20 m dalej i wszyscy normalnie wyjadą. No ale on musi z wózeczkiem
    20m dalej dymać. Czystej wody debil.

  • 36. Data: 2011-07-21 11:09:23
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 21 Lip, 10:55, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Wiesz co to ironia czy ci ciasteczko w gardełku utknęło?

    Ironia??
    Chlopczyku, jak nie wiesz co dane slowo oznacza nie uzywaj go po
    prostu.
    A ironii bys nie poznal nawet jakby za toba stanela i w dupe kopnela.

  • 37. Data: 2011-07-21 11:10:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 10:53, Olo pisze:

    > Chyba tych "ktoś" jest tutaj więcej.

    Owszem, poza tobą niestety jest więcej tępych ch*.*w i p*.*d, którym się
    wydaje, że mają prawo postawić samochód gdzie im się podoba (z
    przejściem dla pieszych i miejscami dla inwalidów włącznie) bo akurat
    coś tam mają do zrobienia i nie potrafią pomyśleć o nikim innym poza
    własną osobą.

  • 38. Data: 2011-07-21 11:10:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszelki wypadek, żeby im czegoś potem nie brakowało.
    > Mamy 21 lipca, czyli minęły prawie dwa miesiące od uzupełnienia danych
    > i w dalszym ciągu zero odzewu. Odnoszę wrażenie, że oni po prostu
    > nie chcą się tym zajmować. Wolą stać z suszarką w krzakach, niż
    > przerzucić 2-4 funkcjonariuszy, do obsługi zdjęć nadsyłanych przez
    > internet. Druga przypuszczalna opcja, to taka, że oni sami nie wiedzą
    > czy mogą czy nie. Przepisy są niedoprecyzowane i boją się, że na
    > zdjęciu trafi się auto jakiegoś polityka, czy prezesa znanej firmy

    Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie
    pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

  • 39. Data: 2011-07-21 11:11:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 11:10, Agent pisze:

    > Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie
    > pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

    I iść do pierdla na 2 lata za fałszowanie dokumentów.

    PS: naucz się ograniczać cytaty, lamo...

  • 40. Data: 2011-07-21 11:13:24
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 11:10, Agent pisze:
    > Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie
    > pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

    Ładny cytat.

    Tylko, że coś takiego można udowodnić. Oczywiście każdy może powiedzieć,
    że to nie on, zdjęcie zmajstrowane, itp. Jak mu to udowodnią, to mandat,
    koszty sądowe i koszty ekspertyzy zdjęcia. Coś takiego powinno być...
    większość z taką świadomością, by się po prostu przyznawała. To samo jak
    ktoś podeśle takie zdjęcie. Przecież tych zdjęć się anonimowo nie wysyła.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)