  • 11. Data: 2011-07-21 10:10:32
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 10:03, DoQ pisze:

    > Co w tym dziwnego? Zaopatrzeniowcy zwolnieni są z niektórych zakazów,
    > mają prawo zatrzymać się i wypakować towar. Poza tym ile to mogło trwać?
    > Wystawił parę koszy i pojechał.
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ale z myśłenia chyba nei są zwolnieni? Dla mnie to banda tępaków, mająca
    w dupie innych.

  • 12. Data: 2011-07-21 10:17:44
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    fakt. nie zauwazylem tej wystajacej budy. no to zawsze mogl wjechac
    rownolegle czy tez skosem (choc nie wiadomo czy bylo tam miejsce). zwykle
    takie rzeczy mozna zoptymalizowac choc jesli gosc wypakowuje towar i
    dostarcza w 2 minuty to ja na jego miejscu tez bym olał.

  • 13. Data: 2011-07-21 10:19:24
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 10:10, Rychu pisze:
    > tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
    poprawka ^^^^^
    _plac_ specjalnie dla dostawców

    <http://www.zumi.pl/,warszawa_magiera,Szukaj,20.9504
    4125,52.2714924,2,1b,namapie.html?>

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 14. Data: 2011-07-21 10:19:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 10:10, Rychu pisze:

> [...]
    > jak każdy inny. Wiele razy widziałem jak podjeżdżają tam ze zgrzewkami
    > wody, itp. cięższymi towarami niż 5 koszy kajzerek. Nigdy nie mieli
    > problemu, żeby normalnie zatrzymać się na jezdni, przed przystankiem
    > i wszystko wypakować. Ten jak widać ma wszystko gdzieś. Po za tym
    > tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
    > tylko kolesiowi jak widać się nie chciało tam wjeżdżać, więc przestań
    > pisać o kilkuset metrach, bo tych metrów jest ~7 i to z normalnego
    > wielkiego placu. Nie jest karetką, którą przyjechali sanitariusze

    To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłeś mu zwrócić uwagę czy
    tylko robiłeś zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-07-21 10:23:18
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 09:40, Rychu pisze:
    > Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.
    >
    > Ręce opadają...
    > <http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg
    >

    > ...zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szerokość
    > chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.
    > Dobrze zrobiła, bo tak to by musiała z wózkiem na jezdnie
    > wprost pod jadące samochody wychodzić, a ze strony kierowcy
    > nic zza tego dostawczaka nie było widać.

    Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

  • 16. Data: 2011-07-21 10:24:26
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 10:17, Michał Gut pisze:
    > towar i dostarcza w 2 minuty to ja na jego miejscu tez bym olał.

    ...a jak w 5 minut to też?
    ...a jak w 10 to też?
    ...a jak w 30 to też?

    Nie wiem ile tam trwa cykl świateł, pewnie ze dwie minuty. Jak jechałem
    to już tam stał i raczej nie tak, że dopiero przyjechał. Dodatkowo
    stałem dwa pełne cykle i jeszcze część trzeciego jak dojeżdżałem.

    Ogólnie cały ten sklep sprawia wrażenie jakby był państwowy,
    nikomu nic się nie chce, wszyscy mają wszystko w głębokim poważaniu.
    Jak widać ten dostawca doskonale się w to wpasował.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 17. Data: 2011-07-21 10:24:34
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 10:10, Tomek pisze:
    > Ale z myśłenia chyba nei są zwolnieni? Dla mnie to banda tępaków, mająca
    > w dupie innych.

    Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy
    jaki wtedy będziesz miał osąd. Chyba ktoś inny jest tutaj tępakiem.

  • 18. Data: 2011-07-21 10:28:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-07-2011 10:19, Rychu pisze:
    > poprawka ^^^^^
    > _plac_ specjalnie dla dostawców
    > <http://www.zumi.pl/,warszawa_magiera,Szukaj,20.9504
    4125,52.2714924,2,1b,namapie.html?>

    Ekstra miejsce. Szkoda że na twoim zdjęciu widać, że zajęte przez innego
    dostawcę/ców. No i może być tak, że właściciel zażyczył sobie wnosić
    pieczywo wejściem frontowym.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-07-21 10:30:21
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-21 10:19, DoQ pisze:
    > To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłeś mu zwrócić uwagę czy
    > tylko robiłeś zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

    Musiałbym wysiadać z samochodu na "środku" jezdni, przez co niczym bym
    się nie różnił od niego , więc tym razem skończyło się tylko na
    zdjęciu. Po za tym, z tym zwracaniem uwagi to poskutkowało do tej pory
    tylko dwa razy. Raz koleś najpierw wyleciał z twarzą, ale potem się
    chwilę zastanowił i przeparkował auto, a innym razem babka przeprosiła
    i powiedziała, że po prostu nie umie zaparkować tyłem.

    PS. Chyba nie znam tej tradycji PMSu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 20. Data: 2011-07-21 10:32:56
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:

    > Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

    aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo
    kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!