  • 131. Data: 2011-07-22 12:09:53
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-07-2011 11:45, Axel pisze:

    > 1. Juz napisalem jerzowi, ze przyklad mial byc na to, ze dostawy trwaja.
    > 2. To juz sprawa sklepu.

    A jednak mimo tych wszystkich okoliczności całość odbija się na samym
    kierowcy, który nazywany jest debilem i tępakiem.

    > 3 Dalej uwazasz, ze dobrze ten dostaczak stanal i nic sie nie stalo?

    Skoro musiał to zrobić w takich a nie innych godzinach, skoro było tak
    szybciej i nie trwało to długo to niech sobie wypakowuje. Kuku nikomu
    nie zrobił.
    Swoją drogą, dziwni ludzie tu piszą. Usprawiedliwiają swoją i innych
    jazdę "na czas" (która jak wiadomo z bezpieczeństwem i przepisową jazdą
    niewiele ma wspólnego), usprawiedliwiają różne dziwne (i cwaniackie)
    zachowania na drodze, a w dostawcy pieczywa którego wyczynem jest
    kilkuminutowy postój na chodniku widzą niemalże bandytę. I jeszcze
    szereg paragrafów znajdą!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 132. Data: 2011-07-22 14:02:59
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Rychu wrote:

    > Musiałbym wysiadać z samochodu na "środku" jezdni,

    A to nie twój tam stoi na jezdnie po środku przystanku?

    \SK

  • 133. Data: 2011-07-22 14:25:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Rychu wrote:
    > Widziałeś wyniki matury w tym roku? ;) Też nie ma co się tym
    > przejmować.

    Ano nie ma. Jakby prawie wszyscy zdali to wtedy byłoby czym :)

    \SK

  • 134. Data: 2011-07-22 14:28:14
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F wrote:

    > Eee tam, obejrzyjcie jak prawdziwi mistrzowie parkuja
    >
    > http://moto.gadu-gadu.pl/5631402392287040105/niewiar
    ygodne-parkowanie1-cudem-uniknal-smierci--wideo

    O, ten jest dobry :)

    \SK

  • 135. Data: 2011-07-22 16:55:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
    > mylicie. :P

    Póki co ustaliliśmy, że Ty jesteś najgłupszy. ;-)

  • 136. Data: 2011-07-22 18:36:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 23:58:02 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >47.2?

    Dokładnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 137. Data: 2011-07-22 18:38:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Jul 2011 08:26:52 +0200, Andrzej Ława
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Sprawa nie dotyczyła robienia zdjęć, kłamczuszku, tylko obrony przed
    >bandytami i rabusiami - okazuje się, że nadal nie wolno się bronić przed
    >napadem.

    A ci "Bandyci i rabusie" to co? Za darmo Ciebie zaatakowali? Czy za
    robienie fotek nieba?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 138. Data: 2011-07-22 21:44:28
    Od: Samotnik <s...@W...art.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:40:48 +0200, Rychu napisał(a):

    Ludzie, tu chodzi po prostu o mentalność. I to nie tych, którzy są
    zastawieni/zablokowani, tylko całej reszty. Obserwowałem to wielokrotnie w
    Grecji, ciasne uliczki, mało miejsca itd. Każdy parkuje tak, że komuś
    przeszkadza. Albo kierowcom, albo pieszym, albo właścicielom nieruchomości,
    albo wszystkim naraz. Ale każdy wie, że:

    1) jeśli ktoś ch...wo zaparkował to dlatego, że inaczej się nie dało
    2) zrobił to tak, że jakoś się da przepchnąć
    3) nie zrobił tego dlatego, że nie lubi sąsiada i celowo go przystawił
    4) podczas omijania/wymanewrowywania z tej sytuacji nikt nie zostanie
    zabity przez śmigającego 130km/h wioskową drogą 18-letniego dresiarza w
    golfie, ewentualnie ciężarówkę, której kierowca po trzydziestej ósmej
    godzinie jazdy nie do końca kontaktuje, gdzie się znajduje i o co chodzi
    5) jeśli ktoś naprawdę totalnie kogoś zablokował, to na pewno jest w
    okolicy i zjawi się w ciągu minuty od podejścia kierowcy do zablokowanego
    samochodu
    6) raz zastałem totalnie zastawiony samochód, nikogo przy nim i numer
    telefonu za wycieraczką. Zadzwoniłem i odjechałem zanim klima zdążyła
    schłodzić wnętrze.

    Niestety u nas to jest tak, że jak zaparkuję na osiedlu na normalnym,
    przewidzianym do tego miejscu, to rano do pracy z reguły nie wyjadę. Ale
    już mam sposób - trąbię po prostu, do skutku. Sposób pożyczyłem od
    kierowców śmierciarki, która musi w ten sposób przestawić kilka samochodów,
    zanim dojedzie w okolice śmietnika. Chuj że budzę całe osiedle, jak dotąd
    zawsze burak wybiegł i przestawił. Z reguły się dowiaduję, że nie wiedział,
    że będę chciał wyjechać... Jak to się dzieje, że nawet przyjeżdżając w
    środku nocy, mnie zawsze się udaje zaparkować tak, żeby nie przykorkować
    nikogo? Nie kumam tego.

  • 139. Data: 2011-07-22 22:40:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 16:36:08 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Dokładnie.

    Cóż, widywałem wielotonowe tiry zaparkowane prawymi kołami na chodnikach.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 140. Data: 2011-07-22 22:42:46