  • 161. Data: 2023-04-15 20:16:37
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 19:44, io pisze:

    > I co z tego?

    Nic - ustalamy fakty - elektryki jeżdzą zasadniczo na węgiel.

    > Niby w jaki sposób Twizy jest droższe w eksploatacji?

    Eee. Rozmawialiśmy o samochodach?

    > I co z tego?

    Nic poza tym, że elektyki są zasadniczo poza równaniem jeśli chodzi o
    "zeroemisyjność" Nawet w niemczech:P

    > Niby w jaki sposób mogą być poza równaniem jak w nim występują?

    Normalnie - masz powiedzmy (z dupy) 10 GW zeroemisyjnych OZE, reszta
    jest z węgla. Drugie 20 GW masz z węgla. Dokładasz dodatkowe powiedzmy
    (z dupy) 2 GW w lektrykach mając cały czas 10 GW z OZE. Gdzie
    zeroemisyjność dodtkowych 2GW skoro tych zeroemisyjnych jest OZE nie
    przybyło?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 162. Data: 2023-04-15 21:06:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 18:57, io pisze:

    > Z miasta?

    I poważnie u was w mieście śmierdzi? Co to za miasto?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 163. Data: 2023-04-15 21:07:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 19:47, io pisze:

    > Takiego samego? No to .. rodzi się pytanie czy Ty w ogóle masz "dwa
    > samochody i moto".

    Mam jeden samochód i moto, dwa samochody w ciągu dwóch dekad.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2023-04-15 22:07:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.04.2023 o 20:06, io pisze:

    > Więc właśnie. Masz dwa jakoś podobne gabarytami samochody to
    > niespecjalnie wagowo różnią się.

    Z naciskiem na podobne. Poza tym, że oba mają po cztery koła i pięć
    drzwi, to na tym się podobieństwa kończą.
    W i20 cztery osoby z niewielkim bagażem podróżują w miarę komfortowo,
    jak trzeba to i piąta wejdzie. W C-Zero cztery osoby wejdą ale już
    komfortu brak, bagaż też skromny. Pomijam już, że 4 dorosłe osoby
    przekraczają dopuszczalną ładowność tego samochodu i nie mam pojęcia jak
    on przeszedł homologację.
    Dodatkowo zasięg i20 to jakieś 600-700km, C-Zero w najlepszym wypadku
    130-150km, po włączeniu klimy/ogrzewania zasięg spada o jakieś 20%, więc
    nadaje się w zasadzie tylko do jazdy wokół komina.
    Prędkości maksymalnych i przyspieszenia nawet nie będę porównywał, bo i
    po co? Chociaż przyznać trzeba, że C-Zero kilka zalet ma.

    > No ale jw. Niech porównają spalinówki z Twizy to im wyjdzie co innego.

    Już pomijając, że Twizy to taki sam samochód jak ślimak to ryba, to na
    przykład AIXAM waży mniej, też przewiezie dwie osoby i na pewno
    wygodniej, a do tego niemały bagaż się w nim mieści.
    Tu nie ma w zasadzie co porównywać, każdy gabarytowo/objętościowo
    podobny spalinowiec będzie lżejszy od elektryka. Niestety zasięg w
    elektryku jest okupiony większą masą.

  • 165. Data: 2023-04-15 22:54:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.04.2023 o 19:41, Shrek pisze:

    > I tak upadają praktycznie wszystkie mity dotyczące elektryków.

    Ja jestem za tym, że to religia :)

    Masz dowód:
    https://img8.dmty.pl//uploads/202304/1681589429_noy1
    nb_600.jpg

    Założę się, że każdy prątkowiec dopisze to jako "ostatnia wola" :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 166. Data: 2023-04-16 11:22:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.04.2023 o 21:06, Shrek pisze:

    > I poważnie u was w mieście śmierdzi? Co to za miasto?

    Każde.

  • 167. Data: 2023-04-16 11:31:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.04.2023 o 20:16, Shrek pisze:

    > Nic - ustalamy fakty - elektryki jeżdzą zasadniczo na węgiel.

    A węgiel na co jeździ?

    > Eee. Rozmawialiśmy o samochodach?

    Nie pasuje do twojej teorii.

    > Nic poza tym, że elektyki są zasadniczo poza równaniem jeśli chodzi o
    > "zeroemisyjność" Nawet w niemczech:P

    No taka idea obłąkańcza.
    Wchodzą w równanie, ale są poza nim.

> [...]
    > (z dupy) 2 GW w lektrykach mając cały czas 10 GW z OZE. Gdzie
    > zeroemisyjność dodtkowych 2GW skoro tych zeroemisyjnych jest OZE nie

    Masz 50 instalacji fotowoltaicznych i 2 elektryki.

  • 168. Data: 2023-04-16 11:34:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.04.2023 o 21:07, Shrek pisze:

    > Mam jeden samochód i moto, dwa samochody w ciągu dwóch dekad.

    No dwa samochody w ciągu dwóch dekad, tak twierdziłeś, i motocykl. I to
    było tańsze od elektryka. No to chyba złom jakiś. Złom niewątpliwie jest
    tańszy od nowego samochodu.

  • 169. Data: 2023-04-16 12:41:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-15 o 18:51, io pisze:

    > Zero emission.

    To jest z rury której nie ma.

    Świat jest bardziej skomplikowany.

    jeśli tego nie ogarniasz to przestań szerzyć NIEPRAWDY i wprowadzać
    ludzi w błąd.

  • 170. Data: 2023-04-16 12:50:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-10 o 18:12, To.Ja pisze:

    > Nie ma teraz? Jest, tylko technologii, by go odzyskać nie ma...

    Czyli nie ma prądu whoooojjj bo go "zatankujesz" a sieć energetyczna w
    obecnym stanie nie pozwoli na upowszechnienie się elektryków.

    NIE MA PRĄDU W HOOOOOJJJJ

    > Akumulatory "elektyrków" to zły maazyn?

    Nie ma możliwości technicznych aby masowo ładować elektryki

    W blokach nie ma szans a jesli ktoś ma dom i fotowoltaikę to logiczne
    jest ładowanie w dzień.

    I co z tym zrobisz? Musisz czekać na ATOM i modernizację sieci

    > O! Tylni Zadek właczy myślenie? Kiedy?]

    Gdybyś myślał ekologicznie domagałbyś się dotowania LPG w miastach w
    celu natychmiastowego zmniejszenia TRUCIA z RURY

    To można zrobić DZIŚ a za kilka miesięcy mieć EFEKT.

    Efekt elektryków poznamy za dekadę jeśli w ogóle on zaistnieje

    Jesteś za ekologią czy nie jesteś?