eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny cios lobby paliwowegoRe: Kolejny cios lobby paliwowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!pee
    r03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 15 Apr 2023 22:07:06 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0
    Subject: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <u10lj1$24opn$1@dont-email.me> <u15us7$3vk9v$1@news.icm.edu.pl>
    <6436ae56$0$19610$65785112@news.neostrada.pl>
    <u1ep3b$ff8c$7@news.icm.edu.pl>
    Content-Language: pl
    From: nadir <n...@h...org>
    In-Reply-To: <u1ep3b$ff8c$7@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <643b03eb$0$2948$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.183.88
    X-Trace: 1681589228 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2948 95.160.183.88:59527
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2403
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712998
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.04.2023 o 20:06, io pisze:

    > Więc właśnie. Masz dwa jakoś podobne gabarytami samochody to
    > niespecjalnie wagowo różnią się.

    Z naciskiem na podobne. Poza tym, że oba mają po cztery koła i pięć
    drzwi, to na tym się podobieństwa kończą.
    W i20 cztery osoby z niewielkim bagażem podróżują w miarę komfortowo,
    jak trzeba to i piąta wejdzie. W C-Zero cztery osoby wejdą ale już
    komfortu brak, bagaż też skromny. Pomijam już, że 4 dorosłe osoby
    przekraczają dopuszczalną ładowność tego samochodu i nie mam pojęcia jak
    on przeszedł homologację.
    Dodatkowo zasięg i20 to jakieś 600-700km, C-Zero w najlepszym wypadku
    130-150km, po włączeniu klimy/ogrzewania zasięg spada o jakieś 20%, więc
    nadaje się w zasadzie tylko do jazdy wokół komina.
    Prędkości maksymalnych i przyspieszenia nawet nie będę porównywał, bo i
    po co? Chociaż przyznać trzeba, że C-Zero kilka zalet ma.

    > No ale jw. Niech porównają spalinówki z Twizy to im wyjdzie co innego.

    Już pomijając, że Twizy to taki sam samochód jak ślimak to ryba, to na
    przykład AIXAM waży mniej, też przewiezie dwie osoby i na pewno
    wygodniej, a do tego niemały bagaż się w nim mieści.
    Tu nie ma w zasadzie co porównywać, każdy gabarytowo/objętościowo
    podobny spalinowiec będzie lżejszy od elektryka. Niestety zasięg w
    elektryku jest okupiony większą masą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: