  • 21. Data: 2009-02-02 11:15:17
    Temat: Re: Kolejne bzdury uslyszane w salonie Plusa
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jakie są zalety przejścia z abo plusa na simplusa?

    -----

  • 22. Data: 2009-02-02 18:34:21
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    666 <gm6kfv$auh$2@news.wp.pl> napisał:

    [...]
    > Jakie są zalety przejścia z abo plusa na simplusa?

    Proste - nic nie muszę.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808778025s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 23. Data: 2009-02-02 20:31:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np. czytac darmowych (w abo) bilingów?
    I wcale nie musisz doładowywać?
    JaC

    -----

  • 24. Data: 2009-02-02 20:42:51
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    666 <gm7kpe$2e1$1@news.wp.pl> napisał:

    Hej,

    > Np. czytac darmowych (w abo) bilingów?

    Po co mi billing skoro sam kontroluję koszty?

    > I wcale nie musisz doładowywać?

    Nie muszę, wtedy nie będę mógł dzwonić, ale nie muszę. Nie jestem
    petentem, mam święty spokój.

    Zasada jest prosta im mniej zobowiązań/cyrografów/umów tym lepiej.
    Aparaty teraz są tanie, a abonamentowe telefony to i tak złuda,
    operator odbija sobie wszystko z nawiązką. Chcesz mieć abonament,
    proszę bardzo, rybka mi to. ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808785489s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 25. Data: 2009-02-03 11:15:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Lubię sprawdzić po kilku latach, do kogo dzwoniłem ;-))

    -----

  • 26. Data: 2009-02-03 21:48:19
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jakub Krajewski pisze:

    > A próbowałeś doładowywać numer po rozwiązaniu umowy? :) Być może nawet
    > nie wpadłeś na to, ja też bym nie wpadł, ale dowiedziałem się od
    > kolegi, który rezygnował z abonamentu przede mną. Plus dla Plusa
    > ogólnie rzecz biorąc. ;)

    Czyli nic tu z automatyczności a wiele z wygody.

    TG

  • 27. Data: 2009-02-03 22:04:17
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jakub Krajewski pisze:

> [...]
    > Aparaty teraz są tanie, a abonamentowe telefony to i tak złuda,
    > operator odbija sobie wszystko z nawiązką. Chcesz mieć abonament,

    Z niedawnej wymiany aparatu: N73 w sklepie 600zł minimum (Plus oddal za
    90zł) = 510 zł różnicy, które rozbijamy na 21 mies ** ; too
    25zł/miesięcznie za telefon

    Czy Simplus daje ofertę, gdzie za 35zł mam 100 minut do wszystkich lub
    500 minut do wybranych (pomijam oczywiste i częste bonusy jak
    "nielimitowane" rozmowy z wybranymi numerami) lub 200 minut do Plusa i
    na stacjonarne ze strefy domowej (w praktyce miasto i okolice na jednym
    telefonie i pół miasta i pół okolic na moim telefonie nie wiedzieć czemu
    ;-) )?
    No wątpię.

    A to mam w abonamencie za 61 zł brutto. Do tego (o łaskawości Plusa) 25
    minut w Plusie dodatkowo (co mi się podobno nie należy, ale zostało z
    poprzedniego przedłużenia).

    Owszem, jak masz telefon, którego Plus nie daje za dobre pieniądze albo
    w ogóle (i jeszcze dostałeś go w prezencie, bo ... "mieszkasz z
    rodzicami" że się delikatnie wyrażę) to Szczymplus jest wybawieniem. W
    razie przeciwnym to smutek i nostalgia i nocne bieganie na stację na
    rozstaju po kartę. Zimą. Lub w deszczu.

    TG

    * wtedy 800- 900 zł, ale szczegół; na Allego "nówka z gwarancją raz
    rozpakowana" może taniej, to daję cenę minimum, ale to i tak zaniżona
    ** 3 miesiące wcześniej można przedłużać umowę

  • 28. Data: 2009-02-04 07:49:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Z niedawnej wymiany aparatu: N73 w sklepie 600zł minimum (Plus oddal za
    > 90zł) = 510 zł różnicy, które rozbijamy na 21 mies ** ; too
    > 25zł/miesięcznie za telefon

    600zł to chyba duren by zaplacil. Jak sprzedasz go za 600zł to mozesz
    ciagnac wywod dalej a tak twoej 600 to fikcja skoro za 450zł "moze" ktos
    z laska wezmie

  • 29. Data: 2009-02-04 08:22:32
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > 600zł to chyba duren by zaplacil. Jak sprzedasz go za 600zł to mozesz
    > ciagnac wywod dalej a tak twoej 600 to fikcja skoro za 450zł "moze" ktos
    > z laska wezmie

    Z laską pewnie. Tyle kosztuje nowy ze sklepu - nie od szczyla. No
    normalnie wchodzę na Allegro i po tyle są "nowe, bez simlocka". O co chodzi?
    Źle spałeś, boli cię coś, masz 10 lat do matury?

    TG

  • 30. Data: 2009-02-04 08:41:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > 600zł to chyba duren by zaplacil. Jak sprzedasz go za 600zł to mozesz
    > ciagnac wywod dalej a tak twoej 600 to fikcja skoro za 450zł "moze"
    > ktos z laska wezmie

    Hehe. Ja bym nie dał, ale...

    http://allegro.pl/item545909579_nokia_n73_2gb_b_lock
    a_super_sprzedawca_f_vat_krak.html