  • 31. Data: 2021-12-07 19:01:51
    Temat: Re: Kolejna "zaleta" elektryków.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-12-2021 o 18:44, nadir pisze:

    > Również nie zmienia to faktu, że hamulec też może się uszkodzić
    > mechanicznie unieruchamiając samochód. I ten sterowany ręcznie/nożnie, i
    > ten elektryczny.

    Tak i to niezależnie od rodzaju napędu.
    Czyli wątek z d....

  • 32. Data: 2021-12-07 21:18:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.12.2021 o 18:32, Cavallino pisze:

    > Z automatem i elektrycznym ręcznym, daje się tak samo przepchnąć, jak
    > elektryk z automatem i elektrycznym ręcznym.

    To czemu ta cipcia blokowała przez dwie godziny jakieś skrzyżowanie w
    Krakowie? Bo z automat i elektrycznym ręcznym podpina się kablami pod
    jakiegoś dawcę prądu i odblokowuje co tam potrzeba, po czym można
    samochód dalej przepchnąć.

  • 33. Data: 2021-12-07 21:23:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.12.2021 o 19:01, Cavallino pisze:

    > Tak i to niezależnie od rodzaju napędu.
    > Czyli wątek z d....

    A Ty czytasz na co odpowiadasz?
    Blokada lub uszkodzenie: skrzyni, hamulca, silnika, czy czegokolwiek w
    układzie przeniesienia napędu, to nie to samo co zabrakło prądu lub paliwa.

  • 34. Data: 2021-12-07 21:45:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/12/2021 17:44, Shrek wrote:

    > Aż sprawdzę jak jest u mnie. Ale skoro w instrukcji pisze że można
    > holować, to chyba kurwa nie z włączonym silnikiem;)

    Mozna, jak dasz na N/luz.

  • 35. Data: 2021-12-08 05:36:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-12-2021 o 21:18, nadir pisze:

    > To czemu ta cipcia blokowała przez dwie godziny jakieś skrzyżowanie w
    > Krakowie?

    Bo instrukcji nie czytała np?

  • 36. Data: 2021-12-08 05:37:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-12-2021 o 21:23, nadir pisze:

    > A Ty czytasz na co odpowiadasz?

    Czytam.
    Ale nikt nic sprzecznego nie napisał, a filmów nie oglądam.

  • 37. Data: 2021-12-08 05:44:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > To czemu ta cipcia blokowała przez dwie godziny jakieś skrzyżowanie w
    > Krakowie?

    W filmie była odpowiedź: z powodu rozładowania aku 12V.
    Czyli powodu, którego nie raczyliście przyjąć do wiadomości, a który
    podałem już przed obejrzeniem filmu....
    I który może się zdarzyć w KAŻDYM aucie z automatem.

  • 38. Data: 2021-12-08 05:45:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-12-2021 o 15:10, nadir pisze:

    > Czyli podłączenie/wymiana akumulatora odblokowuje skrzynię i załatwia
    > sprawę?

    W elektryku też.
    A czasem nawet i to nie jest potrzebne.
    Można mechanicznie odblokować kilkoma ruchami (choć nie wiem czy akurat
    w Tesli).

  • 39. Data: 2021-12-08 06:26:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2021 o 21:45, K pisze:

    > Mozna, jak dasz na N/luz.

    Tego dokładnie się spodziewam. A nie że jak mam wyłączony silnik to nie
    da się przełączyć na enkę.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-12-08 10:40:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/12/2021 05:26, Shrek wrote:

    > Tego dokładnie się spodziewam. A nie że jak mam wyłączony silnik to nie
    > da się przełączyć na enkę.

    Problem nie dotyczy kazdego auta spalinowego, tak jak nie dotyczy
    kazdego elektryka.