  • 81. Data: 2010-10-10 14:05:04
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ale to nie problem klienta.
    > Chcesz mieć prywatną myjkę gdzie będą cenić Twój czas - to sobie taką
    > kup. A nie bluzgaj tu epitetami na każego kto bardziej ceni czas swój
    > niż Twój.

    Otóż mam. W ogóle nie korzystam z "publicznych" myjni. Co nie przeszkadza
    mi piętnować Twojego buractwa.

    > Jeśli coś tłumaczę, to Tobie Twoje buractwo w oczekiwaniu że cały świat
    > będzie Ci się kłaniał.
    > Każdy normalny na Ciebie gdzieś, więc jeśli będziesz musiał czekać a on
    > nie, to jest to działanie prawidłowe.

    Działanie prawidłowe wg. buraka, który ma wszystkich gdzieś po za nim
    samym.

    --
    ignorance is bliss

  • 82. Data: 2010-10-10 14:06:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A co Ci za różnica czy stoisz za pustym czy za pełnym?

    Gdybyś przez chwilę pomyślał to sam doszedłbyś do wniosku, że czas
    oczekiwania aż ktoś umyje auto jest krótszy niż czas oczekiwania aż buras
    kupi żetony, a potem umyje auto.

    --
    ignorance is bliss

  • 83. Data: 2010-10-10 14:08:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    >W ogóle nie korzystam z "publicznych" myjni. Co nie przeszkadza
    > mi pokazywać swojego buractwa.

    Niestety.
    Jako że znając Ciebie, będziesz tak pyszczył w nieskończoność - więc EOD.

  • 84. Data: 2010-10-10 14:10:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Cavallino pisze:

    > A co Ci za różnica czy stoisz za pustym czy za pełnym?

    Na myjni maja stac i czekac az laskawie zrobisz zakupy, ale jak ktos sie
    turla lewym pasem przed toba to bys go najchetniej zepchnal do rowu, co?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 85. Data: 2010-10-10 14:11:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Gdybyś przez chwilę pomyślał to sam doszedłbyś do wniosku, że czas
    > oczekiwania aż ktoś umyje auto jest krótszy niż czas oczekiwania aż buras

    Niewątpliwie - ale też nie ma obowiązku czekania na zakup.
    Wystarczy się zgłosić ze swoimi pretensjami do kierownika stacji, żeby coś
    zrobił z czasem oczekiwania na zakup żetonów.
    Już nie wspominając o tym, że buras który najpierw idzie do kasy, a potem
    ustawia się w kolejce, jest sam sobie winien.
    Na tej samej zasadzie, co buras stojący na prawym pasie, gdy lewy jest
    wolny.

  • 86. Data: 2010-10-10 14:13:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    > który najpierw idzie do kasy, a potem ustawia się w kolejce, jest sam
    > sobie winien. Na tej samej zasadzie, co buras stojący na prawym pasie,

    Nie chce mi się nawet odpisywać na te burackie brednie.

    --
    ignorance is bliss

  • 87. Data: 2010-10-10 14:18:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Nie chce mi się dopisywać na swoich burackich bredni

    I oby tak zawsze.

  • 88. Data: 2010-10-10 14:19:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > I oby tak zawsze.

    Skończyły się burackie "argumenty" i zaczynasz fałszować cytaty? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 89. Data: 2010-10-10 14:35:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Skończyły mi się burackie "argumenty"

    To nie były żadne argumenty.

    A sposób na buraków plujących na interlokutora jest idealny, niech się pieni
    od swoich własnych słów, dużo szybciej się taki pokaz chamstwa kończy, niż
    gdyby brały w nim udział dwie strony.

  • 90. Data: 2010-10-10 15:00:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 14:35:23 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To nie były żadne argumenty.

    W poście wyżej czytamy:
    "Skończyły się burackie "argumenty""

    Zatem jak widać skończyły ci się burackie argumenty, o czym nas radośnie
    informujesz. Smutne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138