  • 61. Data: 2011-11-21 21:17:31
    Temat: Re:
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, pobocza nie sa takie zbedne. Szczegolnie w nocy sie przydaja, gdy
    > niewiele widac, ale wiesz ze na jezdni nie powinno byc nieoswietlonych
    > rowerystow ani pieszych.
    > Z tym ze do tego nie musza byc takie szerokie.

    3a. zakazy dla rowerow/wozow konnych itp na drogach przelotowych.
    3b. rowery, skutery, matki z dziecmi w wozkach na spaczerze poboczem.

    > Z tym to tez nie jest tak wesolo, bo ten 1 pas wypadaloby oddzielic
    > linia ciagla. A niech tam traktor wjedzie, czy rower, to przez pare km
    > kicha.
    > Na 8-ce do Klodzka oddzielili kiedys linia przerywana, IMHO - dobre to
    > bylo, choc potencjalnie niebezpiecznie.
    > A potem wszystko zepsuli w ramach poprawiania drogi - ciekaw jestem
    > czy te odcinki byly faktycznie tak niebezpieczne.
    >
    > Juz chyba lepsze byloby poszerzenie do 4 pasow co pare km.

    w niemczech na zakazach wyprzedzania w terenach gdzie wystepuja ciagniki
    jest dopiska pod znakiem, ze nie dotyczy wyprzedzania ciagnikow
    rolniczych.

    Jak widać - da się.

    tiaaa ;)

    --
    WildS

  • 62. Data: 2011-11-21 21:24:26
    Temat: Re: "Kolego, ciebie to chyba równo porypało"
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-21, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Może się wjechał z podporządkowanej? Może na tym poprzednim skrzyżowaniu
    > ktoś skręcał, wyhamował dwa samochody, a jak nadleciał tir to zamiast
    > zwolnić zaczął wyprzedzać? Nie wiadomo.

    zaden 'tir' bo to nawet nie zestaw a jakas solowka ;)

    z tego co widac to chyba wszyscy tam zaczeli hamowac bo predkosc to
    mieli niezbyt duza przy tym mijaniu.

    > Przynajmniej nie spowodował bezpośredniego zagrożenia i skutecznie
    > zareagował na sytuację na drodze.

    Ciekawe czy w solowce koles slyszal klakson ;) wiem czepiam sie ;)

    --
    WildS

  • 63. Data: 2011-11-21 21:32:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 00:02:41 +0100 (CET), WildS napisał(a):

    > My jezdzimy tyle ile auto daje rade i warunki pozwalaja. Osobowka nie ma

    My, wy...
    Debile są i w dużym, i w małym.

    Natomiast ja bym bardzo chciał, żeby się ludzie z dużych nauczyli liczyć, a
    także współpracować...
    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2011-11-21 21:33:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 20:52:49 +0100 (CET), WildS napisał(a):

    > spróbuj tak osobowka, w koncu masz ograniczenie do 90 w niezabudowanym,
    > to po co wyprzedzac ciezarowke jadaca 5km/h wolniej :P

    Która powinna jechac ile?

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2011-11-21 21:36:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > My, wy...
    > Debile są i w dużym, i w małym.
    >
    > Natomiast ja bym bardzo chciał, żeby się ludzie z dużych nauczyli liczyć, a
    > także współpracować...

    Ależ oni współpracują... z innymi dużymi.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 66. Data: 2011-11-21 21:51:14
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    WildS pisze:
    .

    > Ciekawe czy w solowce koles slyszal klakson ;) wiem czepiam sie ;)

    Znaczy nie tylko ja się nad tym zastanawiałem ;-)

    Seco

  • 67. Data: 2011-11-21 22:21:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Ależ oni współpracują... z innymi dużymi.

    Hmmm. Robie co roku glownie po drogach 50 kkm, nie duzo i nie malo ale jakos nie
    zauwazylem zeby kierowcy tirow byli uciazliwi. W wiekszosci robia
    margines zeby spokojnie wyprzedzic, nie utrudniaja. No jedynie mozna sie
    lekko wkurwic jak na autostradzie sie wyprzedaja, ale po za tym?

    Wiec, ze tak zapytam - o co wam kurwa chodzi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 68. Data: 2011-11-21 22:29:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Wiec, ze tak zapytam - o co wam kurwa chodzi?

    Jeszcze jedno - czy czasem kierowcy TIR-ow to nie taki kolejny chlopiec
    do bicia? Motocykle w wiekszosci zniknely z drog to sobie na zime
    szukacie zastepstwa w postaci TIR-ow? W sumie to juz szarowki - czemu ci
    jebani przechodnie nie maja oswietlenia??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2011-11-21 22:37:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-21 22:29, AZ pisze:

> [...]
    > szukacie zastepstwa w postaci TIR-ow? W sumie to juz szarowki - czemu ci
    > jebani przechodnie nie maja oswietlenia??

    Spadochroniarz z misją. Cóż, nie jesteś pierwszym, a już tym bardziej
    specjalnie oryginalnym. Ja jestem cierpliwy i mam nadzieję, że
    przytoczysz statystyki na które się powoływałeś w dyskusji o światłach,
    motocyklistach itd.

    Baw się dobrze...

  • 70. Data: 2011-11-21 23:30:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > specjalnie oryginalnym. Ja jestem cierpliwy i mam nadzieję, że
    > przytoczysz statystyki na które się powoływałeś w dyskusji o światłach,

    Ochlon chlopaku. Jaka misje mozna miec na grupie usenetowej ktora ma
    pewnie pare tysiecy czytajacych (tak optymistycznie)? Ot czytam i pisze
    z ciekawosci, bo jakis tam bolid tez posiadam i powiedzmy, ze troche
    mnie to interesuje.

    Statystyk nie bede Ci przytaczal bo w zwyczaju nie dyskutuje z betonowymi
    ktorzy nie widza dalej niz czubek wlasnego nosa i promieniu 50 m od komina.

    --
    Artur
    ZZR 1200