    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kobiety kultura
    Date: Sat, 1 May 2010 23:01:14 +0000 (UTC)

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > Z dużym prawdopodobieństwem.

    w sytuacjach spotykanych przeze mnie pol na pol.

    > Na autostradzie ruch jest spory i nawet
    > jeśli
    > nie na zjeździe, to kawałek dalej na kogoś wpadniesz. Puste zjazdy to
    > tylko o naprawdę później godzinie albo przy dużym szczęściu.

    spory, ale nie zawsze jedzie auto za autem.

    > Z tym, że zjeżdżacie obaj. Na ruch na autostradzie nie ma to
    > większego
    > wpływu :)

    wszystko z dokładnoscia do tego, jak duza jest to roznica predkosci.
    Jezeli potencjalny burak jedzie 80 a ja 140 to jest to juz dosc solidne
    hamowanie, moje i tych co jada za mna.
    Ale koniec - ja z koniecznoscia sygnalizowania manewrów dyskutował juz nie
    bede.

    > ż!

    cóz, smykneło mi sie.

    > I nie tylko na to. Z blokujących skrzyżowania mieliby przecież niezły
    > utarg, a klient nawet nie ma jak zwiać.

    Prawda, druga rzecz, za która powinni sie wziac.