  • 1. Data: 2014-06-09 11:28:13
    Temat: Kobiecie sie ustepuje
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Ale jak z daleka rozpoznać, że za kółkiem kobieta ??? I na dodatek
    średnio urodziwa ...

    http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

    Może np. na masce wielka różowa kokardka, albo taka miła różowa świnka
    Piggy ???

    :-D !!!

    A teraz na poważnie :

    > Dot. zapytania nr OI/S/11/14/6719897 z dnia 2014-06-09
    >
    > Zapytanie: Zapytanie o pokrycie ubezpieczenia.
    >
    > Cel zapytania: Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym.
    >
    > Treść zapytania:
    > "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym SK4374V posiadał ubezpieczenie OC w ruchu
    krajowym na dzień 2014-06-09?"

    > Treść odpowiedzi:
    > BRAK DANYCH
    >
    > Odpowiedź negatywna "Nie odnaleziono danych" lub "BRAK DANYCH" może być udzielona z
    wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana
    odpowiedź negatywna:

    Czyżby brak OC ???

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2014-06-09 11:36:44
    Temat: Re: Kobiecie sie ustepuje
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 09 Jun 2014 11:28:13 +0200, Grzegorz

    > Czyżby brak OC ???

    Tak zmasakrowane to nagranie, że może źle odczytałeś. :>

    Czasem jednak pojawia się później.
    Ja dla przykładu miałem w zeszłym roku dwa wpisy. :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-06-09 11:47:08
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Myjk !:

    > Tak zmasakrowane to nagranie, że może źle odczytałeś. :>

    Nie - oryginał jest idealny, ja skompresowałem, celowo żeby trochę
    nieczytelne było.

    Na oryginale widać, że ani urodą ani inteligencją nie grzeszą :-D !

    > Czasem jednak pojawia się później.
    > Ja dla przykładu miałem w zeszłym roku dwa wpisy. :D

    Bywa i tak, odczekam a potem do UFG najwyżej doniosę.

    > Nieźle. Też na taką kiedyś trafiłem, w tym miejscu:
    > https://goo.gl/maps/3dnxL
    > Przejechałem już prawie całą długość i pani drogi się pojawiła -- i kazała
    > mi cofać żeby ona mogła przejechać. Mnie się nie śpieszyło, więc czekaliśmy
    > sobie. W końcu baba zrezygnowała i się usunęła, ale jak ją mijałem to
    > zebrała flegmę i nacharchała mi na szybę. :/ Masakra.

    Szkoda że kamerki nie miałeś ....

    > PS a ten pacjent co mało komuś lusterka nie urwał co tam nawijał do Ciebie?

    No że niby to ja miałem się grzecznie schować w tej zatoczce wcześniej -
    oczywiście ostro hamując ...

    Pies z nimi, ale buractwo niestety jest wszędzie.

    pzdrw.

  • 4. Data: 2014-06-09 12:07:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 09 Jun 2014 11:47:08 +0200, Grzegorz

    > Szkoda że kamerki nie miałeś ....

    To było ze 12 lat temu... i kamera i tak by tego nie objęła, bo ufajdoliła
    mi boczną szybę kierowcy. ;) Tak czy inaczej moja mina na widok takiej
    obleśnej świni była bezcennna i to by się przydało uwiecznić. ;>

    > No że niby to ja miałem się grzecznie schować w tej
    > zatoczce wcześniej - oczywiście ostro hamując ...

    Z grzeczności mogłeś. Ale to jej pas był zajęty przez parkujące pojazdy i
    to ona powinna manewr omijania wykonywać upewniając się, że ma gdzie
    jechać.

    U mnie było "podobnie" -- jechałem przy prawej krawędzi (przy lewej stały
    pojazdy, oczywiśnie bezprawnie, bo tam była droga pożarowa dla osiedla --
    ale to jakby bez znaczenia w sytuacji), nie wspominając o tym, że
    przejechałem już ponad 40m od momentu gdzie miałem możliwość sięzatrzymać i
    nawet nie miałem gdzie uciekać. A przepraszam, ta "królowa" chciała, żebym
    się schował po lewej stronie (przy klatce). Zbawiłoby ją odczekanie aż
    przejadę te 4-5m. Eh... Ewidentnie ją coś swędziało, ale była tak obleśna
    (co później przypieczętowała), że nic dziwnego że ją frustracja
    ogarniała... :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-06-09 12:16:23
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-06-09 11:28, Grzegorz pisze:

    > Czyżby brak OC ???

    Mogła ubezpieczać niedawno i jeszcze do UFG nie dotarło, trwa to 2tyg do
    miesiąca.
    Ja ubezpieczyłem na początku marca i nadal jest BRAK DANYCH.
    Jak dzwoniłem do PZU to powiedzieli, że wysłali, a jak chcę, to mogę
    sobie napisać reklamację do UFG :)

    Za to przez ostatnie kilka lat na moim numerze rejestracyjnym wisiał
    inny samochód. W końcu w wolnej chwili wypełniłem jakiś formularz na
    stronie MTU i zaskoczyli mnie - posprzątali w UFG i przeprosili.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-06-09 12:20:15
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Myjk !:

    > Z grzeczności mogłeś.

    Ale ja jednak dość szybko jechałem (na pewno ok. 40-45, dopiero pod
    koniec zwalniam w tym miejscu do max 20 - nie ma widoczności jadąc od
    drugiej strony) - a tam jest trochę i dziur i syfu - co najwyżej na
    wjazd na parking.

    Ale to jej pas był zajęty przez parkujące pojazdy i
    > to ona powinna manewr omijania wykonywać upewniając się, że ma gdzie
    > jechać.

    I wystarczyło żeby zwolniła - miejsca było dość.

> [...]
    > przejadę te 4-5m. Eh... Ewidentnie ją coś swędziało, ale była tak obleśna
    > (co później przypieczętowała), że nic dziwnego że ją frustracja

    Niestety takie też bywają, byle ... nie przed obiadem, bo z apetytu nici
    :-D !

    pzdrw.

  • 7. Data: 2014-06-09 12:45:20
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Miroo !:

> [...]
    > inny samochód. W końcu w wolnej chwili wypełniłem jakiś formularz na
    > stronie MTU i zaskoczyli mnie - posprzątali w UFG i przeprosili.

    Jak to w PRL-u ;-) !

    Poczekam trochę i ew. info do UFG dam.

    pzdrw.

  • 8. Data: 2014-06-09 14:35:23
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Grzegorz wydumał(a) w news:ln4482$e71$1@mx1.internetia.pl :
    > Hello Miroo !:
    > Jak to w PRL-u ;-) !
    > Poczekam trochę i ew. info do UFG dam.

    Możesz dłużej czekać. Jesli kupiła "wczoraj" i przerejestrowała, to
    poczekasz rok zanim na nowe numery bedzie nowa polisa.

    --
    Michael________(TM)

  • 9. Data: 2014-06-09 18:05:05
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Ale jak z daleka rozpoznać, że za kółkiem kobieta ??? I na dodatek średnio
    > urodziwa ...
    >
    > http://youtu.be/ZBc76tbyGTo

    o co chodzi w tym filmie? Bo na moje oko to faktyczniebez sensu jechałeś