  • 31. Data: 2009-10-30 08:46:56
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hce72i$27j$1@news.onet.pl...

    > Sam jestes ozdoba. To bardzo ladny custom w japonskim stylu.
    >
    > A ze koles troche smiga i ma tego kilka sztuk to sie mozna przekonac tu:
    >
    > http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/brad-pitts-n
    ew-shiny-orange-motorcycle.htm
    > http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/28/article-0-
    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg

    Jak na gościa z doświadczeniem - dość marnie jest ubrany.

    A przy tej przewrotce z filmu - na pewno obtłukł sobie prawe kolano, mimo,
    że stało się to prawie na postoju.

  • 32. Data: 2009-10-30 08:52:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    ew-shiny-orange-motorcycle.htm

    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg

    > Jak na gościa z doświadczeniem - dość marnie jest ubrany.

    tylko newbie ubierają się po szyje

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 33. Data: 2009-10-30 08:58:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    ew-shiny-orange-motorcycle.htm
    >>> http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/28/article-0-
    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg

    > tylko newbie ubierają się po szyje

    A asiory jeżdżą w tiszertach i trampkach?

  • 34. Data: 2009-10-30 09:04:03
    Od: n...@s...com

    On Fri, 30 Oct 2009 09:41:22 +0100, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Ani jedno, ani drugie. Zrobił szkolny błąd, zblokował przednie koło na
    >skręconej kierownicy, na filmie słychać wyraźnie pisk opony na chwilę
    >przed wyjebką, prawdopodobnie za późno się zorientował że się nie wyrobi
    >ze skrętem.

    Ogladalem bez dzwieku, wydawalo sie ze bylo za wolno napiski, ale
    kufra amerykance to umiom piszczec oponami. A gwiazdy to nawet na
    trawie potrafia zapiszczec przy ruszaniu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 35. Data: 2009-10-30 09:07:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg

    > A asiory jeżdżą w tiszertach i trampkach?

    a to już zależy od asiorów. jego dupa, jego sprawa.

  • 36. Data: 2009-10-30 09:09:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ogladalem bez dzwieku, wydawalo sie ze bylo za wolno napiski, ale
    > kufra amerykance to umiom piszczec oponami. A gwiazdy to nawet na
    > trawie potrafia zapiszczec przy ruszaniu.

    a nawet ścigać się hajabuzom po szutrze z prędkością światła i wyhamować
    na krótkim odcinku. to są dopiero magicy. ech... i te skoki sportem po
    pociągach. no cud miód, co oni potrafią.

  • 37. Data: 2009-10-30 10:07:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Magic wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > wyrobi ze skrętem.
    > Jak to trzeba uważać przy zmianie maszyny, no.

    ale bzdury gadasz.
    Ten pisk jest podłożony pdo materiał, bo koleś nagrywający powiedzial "o
    fuck" jak zobaczył zaliczającego glebe Pita

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

  • 38. Data: 2009-10-30 10:10:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Magic wydusił z siebie te słowy:

    > ale bzdury gadasz.Ten pisk jest podłożony pdo materiał, bo koleś nagrywający
    powiedzial "o fuck"

    Obejrzyj dokładnie jeszcze raz. Rozpiskę czasową musze zrobić ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2009-10-30 10:17:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jasio wydusił z siebie te słowy:

    > Rajt, jechał jak kompletna pizda.

    ciekawe czy Tobie w Twojej karierze motocyklowej nie zdarzyło sie nigdy
    zaliczyć durnej gleby, położyć moto na parkingu, czy gdzies zahaczyc
    kierownicą/pondóżkiem ...

  • 40. Data: 2009-10-30 10:33:55
    Temat: Re: K3opoty gwiazdy z motocyklem
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    gildor pisze:

    > bo przepisy u nas tego
    > zabraniają?

    Nie wiedziałem, że nasze jest święte jak wynika z Twojej wypowiedzi....

    A tak pozatym to racja nie wyprzedza się prawą stroną w niektórych
    krajach....

    Pozdrawiam Jarek O.

    To nie zwalnia od dokładnego wysławiania się...

    Pozdrawiam Jarek O.