  • 1. Data: 2011-05-12 10:51:54
    Temat: i tak się pisze ogłoszenia sprzedam !
    Od: "Opuj" <w...@g...pl>

    http://otomoto.pl/daewoo-tico-premium-klima-elektryk
    a-C18900506.html

    po prostu kupujesz w ciemno ;)

  • 2. Data: 2011-05-12 13:09:56
    Temat: Re: i tak się pisze ogłoszenia sprzedam !
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-12 10:51, Opuj wrote:

    > http://otomoto.pl/daewoo-tico-premium-klima-elektryk
    a-C18900506.html

    > po prostu kupujesz w ciemno ;)

    Raczej zgapione ze znanej fiesty ;)
    http://moto.allegro.pl/fiesta-xr2i-rs1800-130km-i157
    0220632.html

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2011-05-12 19:52:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 May 2011 13:09:56 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >Raczej zgapione ze znanej fiesty ;)
    >http://moto.allegro.pl/fiesta-xr2i-rs1800-130km-i15
    70220632.html

    I tak niewiele przebije ogłoszenie dotyczące Eclipse.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-05-12 23:02:59
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:og7os6t4s18fe6jsolnraatsvm60e5eh4u@4ax.com...
    g> wrote:

    570220632.html

    > I tak niewiele przebije ogłoszenie dotyczące Eclipse.

    masz moze link?

  • 5. Data: 2011-05-12 23:13:50
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-05-12 10:51, Opuj pisze:
    > http://otomoto.pl/daewoo-tico-premium-klima-elektryk
    a-C18900506.html

    > po prostu kupujesz w ciemno ;)

    Z jajami ;-)
    I nie ma nic do śmiacia: klima w tikaczu była zaskakująco skuteczna, a
    spod świateł uciekał każdemu sejczakowi. Wiem, jeździłem, mama miała -
    automata!

  • 6. Data: 2011-05-12 23:56:30
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    g> wrote:

    570220632.html

    > masz moze link?

    o ten chodzi ?
    http://autofoto.pl/photos/gucio/images/12608/origina
    l.aspx

    najlepsze to było to:
    "Omega 94. TD 2.5. Czarna Zła. Nie czytaj opisu! (numer 286148416)"
    http://83.142.62.82/~xangel/omega.htm

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-05-13 01:23:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-12 23:13, scob pisze:

    > Z jajami ;-)
    > I nie ma nic do śmiacia: klima w tikaczu była zaskakująco
    > skuteczna, a spod świateł uciekał każdemu sejczakowi. Wiem,
    > jeździłem, mama miała - automata!

    Ta ... na DK94 ostatnio (do odcinka 2 pasowego) uszczęśliwiono
    mnie zestawem: TIKO holuje SEJA ...
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 8. Data: 2011-05-13 08:20:36
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > I nie ma nic do śmiacia: klima w tikaczu była zaskakująco skuteczna, a
    > spod świateł uciekał każdemu sejczakowi. Wiem, jeździłem, mama miała -
    Uciekał i to nie tylko sejczakowi, ale i sporej liczbie innych aut
    zachodnich marek. Znajomy miał takiego tikacza i to nieźle
    zapierniczało. Z dwójki piszczało przy ruszaniu :)

  • 9. Data: 2011-05-13 08:23:58
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-05-13 08:20, Kamil 'Model' pisze:

    > Uciekał i to nie tylko sejczakowi, ale i sporej liczbie innych aut
    > zachodnich marek. Znajomy miał takiego tikacza i to nieźle
    > zapierniczało. Z dwójki piszczało przy ruszaniu :)

    tylko zeby wyprzedzac na trasie to wyłączałeś klime i efekt jakbyś
    załączył jakiś boost

    Icek

  • 10. Data: 2011-05-13 09:27:12
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-05-13 08:23, Icek pisze:

    > tylko zeby wyprzedzac na trasie to wyłączałeś klime i efekt jakbyś
    > załączył jakiś boost
    >

    > Icek

    To była wersja bez klimy, ale pewnie tak jest jak piszesz. W słabszych
    autach klima mocno je ogranicza i po wyłączeniu klimy faktycznie czuć
    jakby auto dostało dodatkowego kopa.