  • 11. Data: 2012-02-01 21:30:31
    Temat: Re: Klejenie grzanych manetek.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/01/2012 02:44 PM, Qlfon wrote:

    > Sprawdź tylko czy nie będą Ci sie obracały na kierownicy. U mnie Oxfordy
    > długo się nie ruszały ale zaczęły. Niby nic ale odkąd na Felkowskim
    > obróciły sie tak, że kill-switcha mi wyłączyły i moto zdechło podczas
    > jazdy będę musiał coś z tym zrobić:)

    Już się nie usprawiedliwiaj ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-02-01 21:32:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/01/2012 08:34 PM, ErneST Rygielski wrote:

    > Jak użyję dużej siły to się obrócą, przy normalnym użytkowaniu raczej
    > nie powinno się nic dziać, a jak będzie to wtedy przykleję :)

    Ja manetki kleję tylko na początku i na końcu po obwodzie. Jak trzeba
    zdemontować wyskrobuję klej i zdejmuję. Jak się przyklei po całości to
    może być problem później.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-02-01 23:00:26
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "ErneST Rygielski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zamontowałem bez żadnego kleju. Weszły tak ciasno, że nawet gdybym
    > posmarował jakimś klejem to i tak by się starł i nic by w środku nie
    > zostało.

    Przy rowerowych zawsze używałem lakieru do włosów - nigdy się nie kręciły
    ani nie przesuwały, ale jak zachodziła potrzeba demontażu, to schodziły bez
    problemu po lekkim podmoczeniu w miejscu polakierowania (na samym końcu).
    Wiem, że nie każdy używa, a zwłaszcza prawdziwy macho, ale można zawsze
    żonie/dziewczynie a w skrajnym przypadku babci trochę podwędzić.
    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2012-02-02 00:54:22
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 00:00, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "ErneST Rygielski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przy rowerowych zawsze używałem lakieru do włosów

    Ostatnio montujac Heli Bars kapnalem troche butaprenu pod raczke (lewa)
    i trzyma OK. Do sciagniecia gumy z oryginalnej kierownicy uzylem
    odrobiny wody z jakims ludwikopodobnym plynem do mycia naczyn ale tez
    sprawdza sie w niektorych przypadkach benzyna ekstrakcyjna w strzykawce
    + igla zeby rozpuscic oryginalny klej.

    Grzanych jeszcze nie montowalem aczkolwiek jest w planach (dodatek
    niezly na jesien i deszcz).

    Pzdr
    --
    marider