  • 1. Data: 2012-01-31 07:33:30
    Temat: SKLEP RYPARD
    Od: monikamaki <monikamakowska0@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam wszystkich , jestem dopiero raczkującym błądzącym w ciemności fanem
    motorów , mam pytanie odnośnie sklepu Rypard i marki J&L . Czy ktoś z was
    używa ich rzeczy i co można o nich powiedzieć poza tym że są tanie ??

  • 2. Data: 2013-05-14 13:05:48
    Temat: Re: SKLEP RYPARD
    Od: misann7558 <miszczakanna@_NOSPAM_o2.pl>

    Mam od nich komplet tekstylny KOM017, niestety ale w czasie jazdy do
    Częstochowy zaczęły się rozchodzić szwy w spodniach i to z tyłu nad łatą
    skórzaną. Lał deszcz w jedną i w drugą stronę. Gdy uporałam się z dziurą z
    tyłu i sama ją załatałam byłam spokojniejsza trochę, że dojadę z suchym
    tyłkiem. Jednak w drodze powrotnej spodnie i z przodu zaczęły się
    rozchodzić. O dziwo kurtka wygląda dobrze i po całej tej jeździe nic się
    chociaż z nią nie stało. Dzisiaj właśnie będę je odsyłać do sprzedawcy, aż
    ciekawa jestem co mi powiedzą.... Czy może też prześlą mi drugie.... Nie
    wiem czy to były jakieś wadliwe spodnie po prostu, no ale czegoś takiego
    to ja się nie spodziewałam. I to był nasz pierwszy wyjazd w tym roku i
    takie cudeńka się działy.... Jeszcze żeby było śmieszniej żadna krawcowa
    nie była mi wstanie tego zrobić tam na miejscu, bo nie było w nich
    naddatku materiału żeby to jakoś połatać i nie miały maszyn nawet do
    szycia lepszych igły od jeansu się gięły i łamały.... To wzięłam od
    kobietki łaty nici i igły i ręcznie to zszywałam, aby tylko z suchym
    tyłkiem zajechać spowrotem do domu....