  • 1. Data: 2012-01-31 19:45:03
    Temat: Klejenie grzanych manetek.
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    Pod choinkę dostałem grzane manetki ;) i powoli przymierzam się do ich
    montażu. W zestawie jest super glut i tak się zastanawiam czy nim kleić
    czy lepiej może jakimś butaprenem? Bo w razie gdybym kiedyś chciał lub
    musiał je ściągnąć z jakiegoś powodu to może być lipa...
    ErneST

  • 2. Data: 2012-01-31 20:27:07
    Temat: Re: Klejenie grzanych manetek.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 31 Jan 2012 20:45:03 +0100 osobnik zwany ErneST
    Rygielski wystukał:

> [...]
    > czy lepiej może jakimś butaprenem? Bo w razie gdybym kiedyś chciał lub
    > musiał je ściągnąć z jakiegoś powodu to może być lipa...

    jak przykleisz butaprenem to na pewno bedzie lipa.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2012-02-01 06:59:10
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-01-31 20:45, ErneST Rygielski pisze:
> [...]
    > czy lepiej może jakimś butaprenem? Bo w razie gdybym kiedyś chciał lub
    > musiał je ściągnąć z jakiegoś powodu to może być lipa...

    Nie kleisz na klej tylko nawijasz izolacje pod spod.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2012-02-01 08:47:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 31 Jan 2012 20:45:03 +0100) ktos podajacy sie za ErneST Rygielski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > czy lepiej może jakimś butaprenem? Bo w razie gdybym kiedyś chciał lub
    > musiał je ściągnąć z jakiegoś powodu to może być lipa...

    Moje kleilem juz ze trzy razy, ostatnio jakims specjalnym klejem do
    manetek z louisa. Od pol roku trzymaja.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2012-02-01 09:44:59
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2012, 09:47:39 UTC+1 użytkownik Piotr Klimek napisał:

    > Moje kleilem juz ze trzy razy, ostatnio jakims specjalnym klejem do
    > manetek z louisa. Od pol roku trzymaja.
    A Louis daje jakies wskazowki do zdjecia minetek do zapodaniu tego kleju?

    Problemem nie jest trwale zamocowanie manetek - ilosc dostepnych specyfikow jest
    bardzo duza. Problemem jest mozliwosc deinstalacji manetek bez ich zniszczenia.

    Jezeli manetki nie trzymaja na samej kierownicy dosc mocno (warto odbrze odtluscic
    kierownice i srodek manetki przed montazem) to warto zapodac izolacje (byle nie
    sliska) jak pisal Norbi. U mnie sprawdzil sie tez zwykly klej montazowy - przy
    zdejmowaniu manetek rozgrzalem je porzadnie mocna suszarka do wlosow i klej puscil.
    Co ciekawe podczas normalnej eksploatacji trzymal poprawnie nawet przy manetkach
    wlaczonych na maksimum.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 6. Data: 2012-02-01 13:34:41
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    Zamontowałem bez żadnego kleju. Weszły tak ciasno, że nawet gdybym
    posmarował jakimś klejem to i tak by się starł i nic by w środku nie
    zostało.

  • 7. Data: 2012-02-01 13:44:33
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-02-01 14:34, ErneST Rygielski pisze:
    > Zamontowałem bez żadnego kleju. Weszły tak ciasno, że nawet gdybym
    > posmarował jakimś klejem to i tak by się starł i nic by w środku nie
    > zostało.
    Sprawdź tylko czy nie będą Ci sie obracały na kierownicy. U mnie Oxfordy
    długo się nie ruszały ale zaczęły. Niby nic ale odkąd na Felkowskim
    obróciły sie tak, że kill-switcha mi wyłączyły i moto zdechło podczas
    jazdy będę musiał coś z tym zrobić:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2012-02-01 14:56:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 1 Feb 2012 01:44:59 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za doktorski
> [...]

    Co ciekawe podczas normalnej eksploatacji trzymal poprawnie nawet przy manetkach

    Coz, u mnie problemem bylo to, ze manetki sie rozklejaly. Co do demontazu
    to sie nie wypowiem.

  • 9. Data: 2012-02-01 17:14:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > długo się nie ruszały ale zaczęły. Niby nic ale odkąd na Felkowskim
    > obróciły sie tak, że kill-switcha mi wyłączyły i moto zdechło podczas

    Mnie gdzieś zagramanicą w zeszłym roku odkleiła się lewa. Kupiłem w
    najbliższym markecie
    coś w rodzaju kropelki i trzyma. Tylko troszkę udało się wcisnąć w jednym
    miejscu
    i starczyło.

    Szymon

  • 10. Data: 2012-02-01 19:34:54
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2012-02-01 14:44, Qlfon pisze:

    > Sprawdź tylko czy nie będą Ci sie obracały na kierownicy. U mnie Oxfordy

    Jak użyję dużej siły to się obrócą, przy normalnym użytkowaniu raczej
    nie powinno się nic dziać, a jak będzie to wtedy przykleję :)

    ErneST