  • 1. Data: 2012-01-30 16:47:49
    Temat: licznik yamaha bws boster od 2004 r
    Od: eryk1152 <carodzie@_NOSPAM_gmail.com>

    witam
    Posiadam yamahe 2008 r z
    za granicy która jest po kradzieży
    potrzebuje licznik nie jest to elektroniczny
    http://archiwumallegro.pl/licznik_elektroniczny_bmx_
    aerox_yamaha_mbk_tuning-873751884.html
    tego nie potrzebuje potrzebuje ten nowszy model na całą kierownice
    chętnie odkupie pasujący licznik

  • 2. Data: 2012-01-31 07:29:06
    Temat: Re: licznik yamaha bws boster od 2004 r
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-01-30 17:47, eryk1152 pisze:
> [...]
    aerox_yamaha_mbk_tuning-873751884.html

    > tego nie potrzebuje potrzebuje ten nowszy model na całą
    > kierownice chętnie odkupie pasujący licznik

    Piękne. Nie wiem komu dziękować za nowy system edukacji.

  • 3. Data: 2012-01-31 07:40:13
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2012, 17:47:49 UTC+1 użytkownik eryk1152 napisał:

    > tego nie potrzebuje potrzebuje ten nowszy model na całą kierownice
    Potrzebujesz raczej czegos takiego jak tu:
    http://allegro.pl/ortografia-dla-kazdego-i2031244653
    .html.
    Sprawdz czy sikacz nie ma czegos takiego w swoim sklepie. Przynajmniej powinien miec.
    Cos a la "ortografia dla sikaczystow", czycus...

    pzdr, dr
    14/525/400