    From: PeJot <P...@m...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Klejenie aluminium
    Date: Tue, 20 Nov 2012 21:27:58 +0100

    Czołem.

    Z powodu braku na rynku części zamiennych zmuszony jestem przedłużyć o
    ~30 mm rurę sterową w rowerowym widelcu amortyzowanym. Jest to
    grubościenna rura *aluminiowa* o średnicy zewnętrznej 28.6 mm. Mam do
    dyspozycji kawałek tej samej rury, pozostaje kwestia długości tulejki
    pośredniej, materiału i kleju montażowego. Z uwagi na bezpieczeństwo
    połączenie musi być niedemontowalne. Mam do dyspozycji kleje anaerobowe
    do stali, ale przy aluminium mają marną wytrzymałość. Może ktoś mi
    podpowie klej, który sprawdzi się przy aluminium, oraz materiał na
    tuleję ( stal czy alu ). Jeżeli pomysł jest całkiem OKDR, mam jeszcze do
    dyspozycji rurę stalową, tu tulejowanie i klejenie wydaje się być
    banalną sprawą, pozostaje kwestia długości tulejki.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem