  • 21. Data: 2022-08-01 01:10:39
    Temat: Re: Klej przewodzący
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 31 lipca 2022 o 23:37:01 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    państwa, spierdalał na bambus itd. Udzielił jakiejś rady związanej z tematem. A ty
    zamiast podziękować za zainteresowanie po chamsku jedziesz że nie umie cytować. W
    takiej sytuacji napisze ci że chuj ci w dupę i kamieni kupę.
    > Jak by mi ktoś dupą i pierdzeniem odpowiedział na pytanie, to bym go
    > kopnął gumofilcem, nawet jeśli odpowiedź będzie prawidłowa.
    >
    > Wiem, że tego nie rozumiesz.
    drugiej strony chamie w netykiecie napisali że masz własnym imieniem i nazwiskiem się
    podpisywać.
> [...]
    > czyjegoś podpisu lub sygnaturki. Jeszcze do niedawna był za to PLONK,
    > rozumiejąc netykietę a ty to robisz ZAWSZE, znaczy zawsze plujesz na
    > kogoś w odpowiedzi i nie widzisz w tym nic złego.
    >
    > Pominę już cytowanie CAŁEJ odpowiedzi i braki w odpowiedzi na część
    > zdania do której się odnosisz, zwyczajnie (nie że nie umiesz) OSRYWASZ w
    > ten sposób każdego, kto potrafi odnieść się do każdego zdania osobno ale
    > ty wolisz nasrać i spierdolić i jeszcze pyszczyć że tak powinno być :]
    >

    > Jak zwykle nie masz nawet promila racji i zwyczajowo możesz wypierdalać :]

    Ci co odnoszą się do poszczególnych zdań to przygłupy co nie są w stanie zapamiętać
    kilku czy kilkunasto zdaniowego tekstu.

  • 22. Data: 2022-08-01 23:12:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ci co odnoszą się do poszczególnych zdań to przygłupy co nie są w stanie zapamiętać
    kilku czy kilkunasto zdaniowego tekstu.

    Dzięx, że potwierdziłeś :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2022-08-03 06:53:27
    Od: Runt <a...@a...org>

    W dniu 2022-08-01 o 01:10, c-vel* Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    podpisywać.

    > Ci co odnoszą się do poszczególnych zdań to przygłupy co nie są w stanie zapamiętać

    Nu! ;-))))

    byłeś u fryzjera? ;-))))

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8 /wpis zenusia/

  • 24. Data: 2022-08-03 06:53:40
    Od: Runt <a...@a...org>

    W dniu 2022-07-31 o 18:09, c-vel* Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    podziękować za zainteresowanie po chamsku jedziesz że nie umie cytować. W takiej
    sytuacji napisze ci że chuj ci w dupę i kamieni kupę. I że na mnie nie licz że kiedyś
    pomogę. Bo zwyczajnie nie jesteś tego wart. A z drugiej strony chamie w netykiecie
    napisali że masz własnym imieniem i nazwiskiem się podpisywać.

    buuhahhahahahhahaa!

    p.s. byłeś u fryzjera? ;-))))))

  • 25. Data: 2022-08-23 14:55:25
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-07-31 o 19:42, Mirek pisze:

    > Ja też już przerabiałem, bo ktoś mi taki wynalazek przywlókł i nawet
    > polutowałem zgodnie ze sztuką - bez obcego lutu.
    > Następnym razem koleś zawlókł do kogoś innego, bo stwierdził, że się nie
    > znam, i polutowali zwykłym lutem. Podobno w końcu wymienił dmuchawę, bo
    > zaczęła palić bezpieczniki. Samochód się nie spalił, ale niesmak pozostał.

    Bo tego po prostu nie da się polutować.
    W każdym razie naprawa klejem trzyma się już ponad 3 tyg. Samochód nie
    jeździ dużo, ale łącznie dmuchawa pracowała pewnie kilkanaście godz. Lut
    już by padł, a w dodatku i tak gorzej przewodził, więc słabiej dmuchało.

  • 26. Data: 2022-12-12 18:25:58
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-08-23 o 14:55, pueblo pisze:

> [...]
    > jeździ dużo, ale łącznie dmuchawa pracowała pewnie kilkanaście godz. Lut
    > już by padł, a w dodatku i tak gorzej przewodził, więc słabiej dmuchało.

    Łącznie podziałało 4 miesiące. Odpadł klej w miejscu, gdzie była ta
    kropa z cyny - zrobiła się taka mała przerwa w ścieżce kleju, a reszta
    trzyma się tak samo jak na początku. Może się komuś przyda takie info,
    co do stosowania tego typu kleju.