  • 21. Data: 2010-06-09 15:39:04
    Temat: Re: Klej do wydechu - czym wkleić sondę lambda?
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Olek pisze:

    > i czuj zapach palonej spoiny po rozgrzaniu kolektora :)
    > porada w deche ;)

    A kleiłeś kiedy czy tylko domniemasz ?

  • 22. Data: 2010-06-09 16:27:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > po prostu "zatkałeś" wyciek i tyle, co nie ma za wiele wspólnego
    > z klejeniem.

    Ale "zatyczka" nie odpadla od pobieznie wyczyszczonego z oleju
    aluminium.
    To i z tlumika nie odpadnie .. choc nie recze za zachowanie przy
    wyzszych temperaturach.

    Sprobowac mozna.

    J.

  • 23. Data: 2010-06-09 17:53:00
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-09 16:27, J.F. wrote:

    > Ale "zatyczka" nie odpadla od pobieznie wyczyszczonego z oleju aluminium.
    > To i z tlumika nie odpadnie .. choc nie recze za zachowanie przy
> [...]

    zrozumcie w końcu, że silikon wysokotemperaturowy (czerwony) nie działa
    wcale jak klej i nie wiem jak go można w ogóle użyć jako kleju -
    przecież on w ogóle nie ma właściwości klejących, tylko
    uszczelniające... pod uszczelkę - bardzo chętnie, ale do klejenia - w
    życiu... Zapaćkać gwint sondy można i wcisnąć, ale to druciarstwo i
    kowalstwo najwyższego szczebla!

  • 24. Data: 2010-06-09 18:03:34
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-09 15:39, Szymon Łuczak wrote:

    > A kleiłeś kiedy czy tylko domniemasz ?

    i właśnie tacy goście jak Ty na tej grupie najbardziej mnie załamują...
    nie masz argumentu to oczywiście zapytasz najgłupsze pytanie na świecie
    "kleiłeś, czy tylko teoretyzujesz"...
    A więc łbie niemyślący jakbyś zajrzał do ulotki o Poxilinie to być
    przeczytał: "W temperaturze powyżej 150°C ulega rozkładowi, powyżej
    260°C polimeryzacji, która w zamkniętych zbiornikach może przebiegać
    gwałtownie lub wybuchowo." i dalej "Warunki, których należy unikać
    Wysoka temperatura (powyżej 260°C).". Jaka temperatura panuje w
    kolektorze wydechowym to sobie pogogluj jako zadanie domowe.

    http://tinyurl.com/poxilina

    Przez takich fahofcooff jak Ty ta grupa schodzi na psy (nawet rymnąłem :P)

  • 25. Data: 2010-06-09 23:21:49
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    http://www.myjauto.pl/product/139/permatex-p%C5%82yn
    ny-metal-wysokotemperaturowy-profesjonalny-1093%C2%B
    0c.html

    --
    Pzdr
    Duch

  • 26. Data: 2010-06-10 09:17:07
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Duch pisze:

    > http://www.myjauto.pl/product/139/permatex-p%C5%82yn
    ny-metal-wysokotemperaturowy-profesjonalny-1093%C2%B
    0c.html

    Właśnie zakupiłem, czekam na przesyłkę. Ciekawe czy się sprawdzi...

  • 27. Data: 2010-06-10 23:31:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Jun 2010 17:53:00 +0200, Olek wrote:

    >zrozumcie w końcu, że silikon wysokotemperaturowy (czerwony) nie działa
    >wcale jak klej i nie wiem jak go można w ogóle użyć jako kleju -
    >przecież on w ogóle nie ma właściwości klejących,

    Twoj moze nie ma, a moj czerwony ma.

    J.

  • 28. Data: 2010-06-11 11:54:19
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Olek pisze:

> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/poxilina
    >
    > Przez takich fahofcooff jak Ty ta grupa schodzi na psy (nawet rymnąłem :P)

    Pytam grzecznie bo moja jakoś nie uległa polimeryzacji i rozkładowi wiec
    zanim zaczniesz kogoś obrażać to zrób coś poza czytaniem ulotek.
    Chciałem tu wrzucić jakieś obraźliwe określenie pod twoim adresem ale
    nie będę zniżał się do miernego poziomu twej odpowiedzi.

    Pozdrawiam.