  • 1. Data: 2009-10-25 16:53:31
    Temat: Reset kompa
    Od: "Kris" <c...@a...waw.pl>

    Proszę o podpowiedź:

    Komp sam się restartuje tuż po wejściu w logo XP - pojawia się blue screen,
    który natychmiast znika (nie potrafię go "zatrzymać" na ekranie).

    Zasilacz sprawdzony, zmieniłem procesor, pamięci OK, wymieniałem kartę
    grafiki i dysk (z systemem), na płycie żadnych śladów "zniszczeń", Bios
    testuje wszystko OK...
    Pozostała już tylko płyta główna...

    Czy jeszcze czegoś szukać czy przyjąć, że komp na śmietnik?
    Nowy nie jest ale trochę mi żal wyrzucać!

    Macie pomysł?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-10-25 16:58:46
    Temat: Re: Reset kompa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 17:53:31 +0100, Kris napisał(a):

    > Czy jeszcze czegoś szukać czy przyjąć, że komp na śmietnik?

    A próbowałeś zabutowac kompa z CD np. pod jakimś linuksem?
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-10-25 17:57:04
    Od: Tom <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > Zasilacz sprawdzony, zmieniłem procesor, pamięci OK, wymieniałem kartę
    > grafiki i dysk (z systemem), na płycie żadnych śladów "zniszczeń", Bios

    wymien tasme od dysku i odepnij dvd

  • 4. Data: 2009-10-25 19:08:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kris" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Pozostała już tylko płyta główna...
    >
    > Czy jeszcze czego? szukać czy przyj?ć, że komp na ?mietnik?
    > Nowy nie jest ale trochę mi żal wyrzucać!

    Po przejściu biosu (jak system ma się już ładować) wciśnij F8 i wybierz wyłącz
    automatyczne resetowanie przy błędzie (lub coś podobnego). Spisz kod błędu i
    google.pl.

  • 5. Data: 2009-10-25 19:09:33
    Od: "iTomasz" <poczta@@itomasz.com>

    Kris wrote:
> [...]
    > Pozostała już tylko płyta główna...
    >
    > Czy jeszcze czegoś szukać czy przyjąć, że komp na śmietnik?
    > Nowy nie jest ale trochę mi żal wyrzucać!

    Plyte podmien.

    --
    TT.

  • 6. Data: 2009-10-26 08:48:55
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    wkładasz CD z windowsem,
    po załadowaniu menu- wybierasz opcje R- napraw ( konsola odzyskiwania systemu)
    tam wpisujesz: chkdsk -r czekasz - zazwyczaj ze 20 minut.
    tym sposobem naprawiałem weeeeele takich bluescreenowych problemów.